29 Aralık 2011 Perşembe

DİKKAT BEN GELİYORUM


Ehliyetimi alalı bir kaç yıl oldu ama tam anlamıyla araba kullanmaya başlamamıştım. Saolsun sevgili babacım bana 3 gündür arabasını verdi.Açıyorum güzel bir şarkı bağıra çağıra şarkı söylüyorum .Tek başımayken daha rahat kullanıyorum yanımda biri olunca pek rahat olamıyorum bir de yanımdaki bir sürü soru sormaya başlayınca iyice konsantrem bozuluyor. SUS be kadın diyemiyorum ki  cevaplamak zorunda kalıyorum. En sonunda kadını bıraktıktan sonra daracık bir sokağa girdim beni iyice sıkıştırdılar arka arka gidemiyorum arkamda araba var ne yapacağımı bilemedim en sonun da bastım gaza kendimi kaldırımda buldum neyse hiç bir sorun atlatmadan indim .Bir yandan gülüyorum kendime ne yaptım ben diye bir yandan da insanların bana bakışını izliyorum kimseye aldırış etmeden yoluma devam ettim.
Ben iyiyim ,arabada hasar yok sağ salim vardım evime :)


3 yorum:

  1. Nesrinciğim aferin sana, dış mihraklardan etkilenme, bak sonra benim gibi 15 yıllık ehliyeti sadece cüzdanda taşırsın. Mutlu yıllar diliyorum

    YanıtlaSil
  2. Bilge ve annesi teşekkür ederim . etkilenmeyeceğim valla kaldırıma çıka çıka öğreneceğim artık :) sana da mutlu yıllar diliyorum bilge'yi öp benim yerime :)

    YanıtlaSil
  3. Öğrenmek için tek olmak her zaman iyidir :) Bağıra çağıra kısmına güldüm :)

    YanıtlaSil