17 Aralık 2011 Cumartesi

KIRMIZILIM



İş nedeniyle iki gündür Denizli'deydim. Çok yorucu ama bir o kadar da güzel geçti. Yeni evime taşındığımdan dolayı odamda bazı değişiklikler düşündüm. Biraz modern ,renkli  bir koltuk alacaktım. Girdiğim ilk mobilya mağazasındaki resimde görmüş olduğunuz kırmızı koltuğa resmen vuruldum :) Acele karar almak da istememiştim bir kaç yeri daha gezdim ama aklım kırmızı koltukta kalmıştı. Sonunda karar verdim veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee fiyatı azıcık pahalı olan koltuğumdan 2 adet aldım :) 
Odam ve ben seni sabırsızlıkla bekliyoruz ...
Sizinde var mı evinizde vazgeçemem dediğiniz malzemeniz ?

10 yorum:

  1. Bu koltuğu ben de çok merak ediyorum ve gelmesini dört gözle bekliyorum. Evimde vazgeçemediğim parmak koltuğum var,Çok sevimli kerata :)
    dilek

    YanıtlaSil
  2. :)) ahh bilmemi dilek hanım kırmızı parmak koltuğunuzu bizde acaba kırmızı takıntısı falan mı var :)

    YanıtlaSil
  3. zaten insan ilk beğendiğini döner dolaşır alır. benim yok vazgeçemediğim birşey.zamanla sıkılırım hepsinden..

    YanıtlaSil
  4. Ev dekorasyonunda, özellikle evin en çok yaşanılan bölümünde kullanılan ana renkler pastel bile olsa bir yerlerde kırmızı bulunmalı bence.
    Tek bir koltuk, birkaç minder ya da bir örtü. İnsanı canlandırıyor adeta. Sizin parmak koltuk da o işi görecek sanırım. Keyifle ve sağlıkla kullanın.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Pelinpembesi sen o zaman değişiklikleri seven birisin .

    YanıtlaSil
  6. Asuman yelen teşekkür ederim . Haklısın evin bir köşesinde farklı renkler katmak gerekir. Bizde kırmızı tercih ettik bakalım geldiğinde nasıl olacak :) sevgiyle kalın :)

    YanıtlaSil
  7. Bayıldım o kırmızı koltuğa ben :))

    YanıtlaSil
  8. BENDE BENDE BAYILDIM :) YARIN GELİYOR KOLTUKLARIM

    YanıtlaSil
  9. Koltuklarını güle güle kullan arkadaşım
    çok şık.........

    YanıtlaSil
  10. Çok teşekkür ederim Sevgiler :)

    YanıtlaSil