30 Ocak 2012 Pazartesi

Bir sinema macerası

Pazar günü  sinemaya gitmeye karar verdik . izleyeceğimiz film ise Ata Demirer'in Berlin Kaplanı 'dı.Fragmanı çok ilgimi çekmişti .Almanya' da yaşayan bir Türk boksorun hayatını anlatıyor.Ata Demirer'i tebrik ediyorum .Konuşması aynı Almanya 'da yaşayan Türk'ler gibiydi. Gülmek istiyorsanız kesinlikle tavsiye ederim.
Bu filmin yaş sınırı var mıydı bilmiyorum ama ilkokul 2 ye giden bir çocuğu bu filme götüren aileye ben diyecek hiç bir şey bulamıyorum .Çocuk koltuğumu tekmeleyip duruyordu . Uyardık yine yapıyor annesinin umurunda bile değil. Alt yazı oluyor çocuk heceleyerek okuyor bağıra çağıra yanımdaki bayan artık sus çocuğum dedi :)
Ve en üzücü olan şey ise ,Ata Demirer'in filmde adı Ayhan Kaplan diye geçiyor. Herkes filmde kaplan diye sesleniyor , arkamızdaki çocuk anneciğim KAPLAN nerede demesiydi ??
...........
İyi haftalar diliyorum herkese  :)


2 yorum:

  1. Ben bir eleştiride okudum, ailecek izleyebilisriniz diyordu, ben de oğlumla gitmeyi düşünüyorum oğlum 8 yaşında umarım çok küfür falan yoktur.
    Sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
  2. Küfür yoktu ama bazı espiriler çocuğun anlayamayacağı türdendi.Belkide çocuğa uyuz oldum durmadan sırtımı tekmelediği için ve kulağımın dibinde alt yazıyı hecelediği için.
    iyi seyirler :)

    YanıtlaSil