23 Ocak 2012 Pazartesi

DİKKAT TRAFİK CANAVARI GELİYOR

Evvvvveeeeeeettttttttt
ilk trafik kazamı yapmış bulunmaktayım. Allaha şükür kimseye birşey olmadı .çarptığım araba da kendi iş yerimizin arabası.
Daha sabah babam arka arka çok kötü kullanıyorsun arabayı demişti. Bende farkındayım alıştırma yapmalıyım demeye kalmadan .Akşam iş çıkışı arka arka çıkmaya çalışıyorum ,sağıma bakıyorum araba geliyor mu diye hiç arkama bakmıyorum birden bir ses geldi olan olmuştu  göz göre göre arabayı vurmuştum .Birden babamı karşımda buldum ve başladı bana ben sana sölemedimmmiii nasıl böle hata yaparsın falan filan ...  Bende birden gülmeye başladım bende :))) neyse Allaha şükür büyük bir hasar yok sadece arabanın farını  kırmıştım .
BUDA BANA DERS OLDU ARTIK ARKAMA BAKMADAN YERİMDEN KIPIRDAMIYORUM :)

2 yorum:

  1. neyse kötü birşey yaşamamışın. Allah beterinden saklasın..

    YanıtlaSil
  2. AMİNN !! tşkler buketcim :)

    YanıtlaSil