11 Şubat 2012 Cumartesi

karar verdim :)


Uzun zamandır kendime dövme yaptırmak istiyorum  bir yandan da korkuyorum acır mı diye ve ayrıca da çok güzel olmalı çünkü hayatım boyunca bileğimde olacak 
Şu an hayata olmayan annemin adını yazdırmak istiyorum .Bilekte olan dövme  modelleri favorimdir.




Özellikle bu modelle  hayran kaldım yazısı da çok güzel çok büyük istemiyorum küçük olsun ...


2.fotoğrafta ki ise Gülben Ergen'in dövmesi çocukların adını yazdırmış bu modelde hoşuma gitti.
     MERAK ETTİM  SİZİNDE DÖVMENİZ VAR MI ??

5 yorum:

  1. tamam anlaştık o zaman birlikte gidelimm :)

    YanıtlaSil
  2. Bende çok seviyorum, bu sene ayak bilegime yaptırmak istiyorum. Böyle küçük, anlamı olan bişey..

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Aslı ,
    Ayak bileğinde de çok güzel duruyor .Haklısın anlamlı bir şey olmalı çünkü hayatın boyunca üzerinde taşıyacaksın.Umarım acısız sona erer :))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. 1 dövmede ne yazdıgını ögrenebilirmiyim çok hoşuma gitti anlamlı bişeyse ben aynısını yaptırmak istiyorum çünkü .. tekrar bu sayfayı bulabilecegimi düşünmüyorum bana mail atarmısınız lütfen cevabını Selcan_pehlivan@gotmail.com

    YanıtlaSil