15 Şubat 2012 Çarşamba

sevgililer günü


Herkesin bildiği gibi dün sevgililer günüydü. Olmayacak zamanda iş çoğalır ve ben işten dolayı dışarı çıkmam gerekti. Geldiğimde masam da  Canım Sevgilimden gelen Gülleri gördüm. Kocaman gül buketi yaptırmış. Ne kadar mutlu olduğumu anlatamam ....
Her zaman der bana "BİZİM İÇİN HER GÜN SEVGİLİLER GÜNÜ TEK BİR GÜNE BAĞLAMAYALIM SEVGİMİZİ " bu lafından dolayıda bende hiç bir şey almadım azıcık mahcup oldum ama telafisini yaparız artık ;)
İyi ki hayatımda :)
Gecikmeli olsa da sevgililer gününüz kutlu olsun !!
SEVGİYLE KALIN

4 yorum:

  1. çok ince bir jest olmuş :) maaşallah :) senin de kutlu olsun, bir ömrün sevgi dolu geçsin :)

    YanıtlaSil
  2. Sevgililer gününe ben "Sevgi Günü " derim. Kutlu olsun. sevdiklerin hep yanında olsun:))

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Maya , amin !!! teşekkür ederim bu güzel dileklerin için. sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Hayat İzlerim , ne kadar güzel demişsin "sevgi günü " gerçekten de öyle...
    inşallah hepimizin sevdikleri yanımızda olsun ... öpüyorum ;)

    YanıtlaSil