12 Şubat 2012 Pazar

whitney houston :(

Bugün gayet güzel başlamıştım günüme , keyfim yerinde ,hava güzel ... Kahvaltımı yapmış tv 'yi açtım bir gördüm ki Whitney Houston otel odasında ölü bulunmuş. Çok üzüldüm filmine , şarkılarına hayrandım
Haberlerde çeşitli reçeteli ilaç şişelerine rastlanan ünlü yıldızın odasında hiçbir uyuşturucu maddesine ve alkole raslanmadı. İddialara göre otel odasındaki küvette ölü bulunan Houston boğularak ölmüş olabileceği söylenenler arasında diyor.
whitney houston'un eski eşi  Bobby Brown'la.  yaklaşık 15 yıl evli kaldı. çalkantılı bir evlilik geçirdi. boşandığı eski eşi Bobby Brown'la yaptığı evlilik sırasında kazandığı uyuşturucu bağımlılığı yüzünden zor günler yaşadı.Ayrıca eski eşinden de dayak yemişti...

. Belki şuan gerçekten huzurludur. Tüm sevenlerine başı saolsun diyorum  :(



Ve unutulmaz şarkısı ....

4 yorum:

  1. Sorma çok üzüldüm Nesrin'cim ...

    YanıtlaSil
  2. hayat izlerim bende çok üzüldüm :(

    YanıtlaSil
  3. canım tanıştığıma memnun oldum
    :)
    hoş blog
    :)
    ben de üzüldüm
    :)
    bana da beklerim.

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler :) bende tanıştığıma memnun oldum .... hemen bloguna uğrayacağım hoşçakal :)

    YanıtlaSil