17 Mart 2012 Cumartesi

bugünün şarkısı bu olsun :)

Seviyorum bu şarkıyı
bugünün şarkısı da bu olsun dedim
iyi hafta sonları 









It’s you, it’s you, it’s all for you( sensin, her şey senin için)
Everything I do (yaptığım her şey)
I tell you all the time ( sana hep anlatıyorum)
Heaven is a place on earth with you ( senleyken dünya cennet olur)
Tell me all the things you want to do( yapmak istediğin şeyleri söyle bana)
I heard that you like the bad girls( duydum ki kötü kızları severmişsin)
Honey, is that true?( tatlım doğru mu bu?)
It’s better than I ever even knew ( bildiğimden daha iyi)
They say that the world was built for two ( dünya iki kişiliktir derler)
Only worth living if somebody is loving you (sadece eğer birisi seni seviyorsa yaşamaya değer)
Baby now you do(bebeğim şimdi sen beni seviyorsun)



2 yorum: