4 Nisan 2012 Çarşamba

Süpriz dolu bir gün bugün ben doğdum !

Almanya'nın Hanau ilçesinde 04,04,1990 sabaha doğru annem sancılanır , apar topar  hastaneye götürürler , doktorlar kontrol eder ve daha doğumun başlamayacağını söylerler . Babamda geri eve döner çünkü işe gitmek zorundadır.
Babam tam eve giderken benim annemin karnından çıkasım gelir ve annemi hemen ameliyathaneye alırlar. 
Babamı ararlar babam hemen hastaneye gelir ve  heyecandan ve stresten dolayı oracık da bayılır. Acaba o kadar mı güzeldim de bayıldı yoksa o kadar mı çirkindim ondan bayıldı :) ben size doğrusunu söleyim ben çirkin bir bebekmişim 4 kiloya yakın doğmuşum ve göbeğimde kıpkırmızı bir leke varmış.
İyi ki doğmuşum ya iyi ki benim her zaman yanımda olan ailem var , iyi ki beni çok seven erkek arkadaşım var ,iyi ki benimle olan arkadaşlarım var sizde sevgili bloog arkadaşlarım iyi ki varsınız
Akşam ailemle birlikte  kutlama  var  :)) 

14 yorum:

  1. iyi ki doğdun o zaman, MUTLU YILLAR SANAAA :)))

    YanıtlaSil
  2. Ay iyi ki doğmuşun tabiikisi:))
    Hem sen çirkin olurmusun be, kimbilir ne güzeldin. Zaten Marmaris'te iki güzel var, biri sen biri Dilek, gerisini boşver:))
    Canım benim nice yıllara, iyi ki doğmuşsun, iyi Çilek'e arkadaş olmuşsun. Birbirinizden hiç ayrılmayın, sağlıklı uzun ömürler olsun ikinize de, tüm sevdiklerinize de...

    YanıtlaSil
  3. Maya çoooooooooOOOOoook teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Leylak ablam bugün hediyeni aldım ne kadar mutlu oldum anlatamam :)İltifatların için de çok tşk ederim :) valla Marmaris'in güzel kızları biziz hıhhh :))) (azıcık kendimizi beğenmişlik yapalım dimi :)) iyiki tanımışız seni öptüm :)

    YanıtlaSil
  5. SEVGİLİ NEHİR İDA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM :)

    YanıtlaSil
  6. Tüm sevdiklerinle sağlıklı, mutlu yıllar diliyorum...

    YanıtlaSil
  7. Asuman abla çok teşekkür ederim güzel dileklerin için :)

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkür ederim hüznün tadı:)

    YanıtlaSil
  9. Canımmmm, doğum günün kutlu olsun, nice güzel yıllara :)))

    YanıtlaSil
  10. çok Çok çok teşekkürler canım benim öpüyorumm

    YanıtlaSil
  11. NESRİN MUTLU YILLLAR...HEP MUTLU OL...

    YanıtlaSil