13 Mayıs 2012 Pazar

Benim annem bir melek

,
Melek annem
anneler günün kutlu olsun biliyorum şuan duyuyorsun ,
3 sene önce ablamla birlikte istediğin şeyleri hep not alıyorduk sonra gidip arasından seçip alıyorduk  .seninle  birlikte bir demet çiçekle babaannemin mezarına gidiyorduk.
şimdi ise  elimde bir demet çiçek  ben mezarına geliyorum...
mezarına yayılan çiçekleri hep saçların olarak düşünüyorum ve onları düzeltiyorum ,
konuşuyorum seninle içimden ne geliyorsa her şeyi anlatıyorum sana .
cevap vermiyorsun bana ama olsun ben yine de rahatlıyorum işte...
Anne ben sana sarılmayı özledim ...
anne demeyi özledim
özledim işte he rşeyini özledim  ....
seni çok seviyorum ...


9 yorum:

  1. Canım benim, yüreğini yüreğimde hissettim şu an. Seni en iyi anlayabilenlerden biriyim çünkü 18 yaşımdan beri 0 sarılmalar yok yaşantımda. Neyse ki sevgileri bir kalkan gibi tüm olumsuzluklardan uzak tutuyor bizleri.
    Annen huzur içinde yatsın...
    Hep sevgi ve mutluluk içinde olursun inşallah...

    YanıtlaSil
  2. leylak ablam benim öpüyorum seni
    sevgili asuman abla , amin! bu güzel dileklerin içinde çok teşekkür ederim. ah ne diyeceğimi hiç bilemiyorum ...huzur içinde yatsın annelerimiz:(

    YanıtlaSil
  3. Huzur içinde yatsın anneniz, eminimki sizi duyuyor...

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkürler ballı lokmam . buna bende eminim ...

    YanıtlaSil
  5. okurken çok kötü oldum canım allah mekanını cennet eylesin çok zor

    YanıtlaSil
  6. Canım benim nurlar içinde yatsın anneciğin, eminim sizi duyuyor ve gurur duyurdur, öpüyorum

    YanıtlaSil
  7. sevgili gönül abla amin çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  8. bilge ve annesi , yanımda hep zaten o benim biliyorum , çok da öpüyorum ikinizi

    YanıtlaSil