28 Mayıs 2012 Pazartesi

HASTALIĞIMI ÖĞRENDİM MENİERE 'YMİŞ ADI

İlk öncelikle iyi haftalar diliyorum hepinize :)
gece uyurken baş dönmesiyle uyanmaya başladım daha öncede olmuştu ama çok ciddiye almamıştım bu sefer şansa bırakmayayım dedim ve hastahaneye gittim .aldım sıramı bekliyorum devlet hastanesi tıklım tıklım dolu , yaşlı bir çok insan önümüze geçiyorlar giriyorlar kontrole yaşlı oldukları için sıramı seve seve verdim . Daha sonra 35- 40 yaş  arasında  bir bayanda ben yaşlıyım geçeyim dediğinde çıldırdım doğrusu 09:50 de randevum vardı ben   10.45 olmuş hala bekliyorum yanımdaki çocuğa sen gençsin ben geçeyim diyo insanların böyle iyi niyetimizi suistimal etmelerini anlamıyorum ozman ben hiç kontrol edilmeyeyim.
gelelim hastalığıma adı meniereymiş, vitamin eksikliğim olduğunu ve orta kulağımda iltihablanmasından kaynaklandığını söledi .ilaçlar yazıldı 10 gün sonra kontrole gideceğim... hadi bana geçmiş olsun :)

14 yorum:

  1. geçmişler olsun canım allah şifa versin.insanlar maalesef çok bencil olmuş benim işim bitsin başkası ne yaparsa yapsın mantığı hakim.allah akıl vere sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Off ya çok geçmiş olsun..o hastalığı bilirim zordur.dikkat et kendine lütfen

    YanıtlaSil
  3. mihrimah gerçekten de öyle olmuş allah akıl fikir versin onlara. çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. beyaz sayfa ,tamam tamam dikkat ederim ben :) çok teşekkür ederim. umarım en kısa zamanda geçer sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun babamda geçirmişti aynı rahatsızlıktan...Bloğunu izlemeye aldım selamlar..

    YanıtlaSil
  6. hoş geldin bloog dünyama :) öylemi çok geçmiş olsun birşey soracağım ilaç tedavisinden sonra baş dönmeleri tekrar oluyor mu ?

    YanıtlaSil
  7. Çok geçmiş olsun. şu insanların saygısız hareketlerine tahammülüm yok. 35-40 yaş nasıl insan kendini yaşlı sayar pes yani.. sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Nesrincim, bu ara telaşeden pek bakmıyorum bloglara atlamışım bu yazını. Geçmiş olsun canım, sıkma canını biraz hayat kalitesini bozar ama tehlikeli bir hastalık değildir, öyle çok var ki etrafta. Bilhassa kadınlarda çok oluyor. İlaçlarını kullan ve kafana takmamaya çalış. Bende de olur ara sıra, biraz strese bağlı.
    Kendine dikkat et güzelim, öpüyorum seni çok...

    YanıtlaSil
  9. sevgili başak tşk ederim .insanlar gerçekten çok tuhaf işine gelince yaşlı oluyor işte... :)

    YanıtlaSil
  10. leylak ablam benim çok çok tşkler sanırım biraz fazla stres yaptık ilaçlrımı içip bolll vitamin depolayacağım iyi olacağım :) öptüm seni ;)

    YanıtlaSil
  11. huzur cok onemlı
    sakın kendını uzecek seylerın ıcınde tutma
    varsa da kacmaya calıs kafanı degıstırecek seylerle ılgılenmeye calıs

    bı de senı cok seven ınsanları dusun..
    onlar senın hep ıyı olmanı ıstıyor
    bırısı de benım:)

    opuyorum sevgıyle cok gecmıs olsun

    YanıtlaSil
  12. canım benim ne çok duygulandırdın beni :) çok çok teşekkür ederim böyle arkadaşlarım olduğu için apayrı mutluyum .zaten kaçıyorum benı üzen insanların yanından . koskocamanda öpüyorum canım

    YanıtlaSil
  13. ÇOK GEÇMİŞ OLSUN ..SEVGİLER

    YanıtlaSil
  14. ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM

    YanıtlaSil