18 Mayıs 2012 Cuma

İSTANBUL CNR EVTEKS FUARI

Fotoğrafta  görüldüğü gini istanbul cnr daydım .İlk defa evteks fuarına gidiyorum ve hayran kaldım . muhteşem desenler , dekarasyonlar  ...
etrafıma baktığımda yurt dışından gelen bir çok insanlar vardı . türklerden çok yabancılar ziyarete bulunmuş fuarı


huzurlu bir ortam çok beğendim



bembeyaz prensesler için :)

en çok sevdiğim kelebeklerdir orda da beni yanlız bırakmamışlar ..



kumaşlar , kumaşlar kumaşlar .....



örümcek ağı yapılan iplikler

budur! hayran kaldım bu benim olmalıydı


farklı bir model daha


rengarenk pikeler

kelebekli yemek odası takımı

çok hoş duran perde takımı
Akşam dönüşümüz çok yorucu oldu gece 01:00 deevdeydim. bugün iş başı yapmak da ayrı bir eziyet geliyor bana ...

not: fotoğraf makinası bana ait değildi tarihler yanıltmasın sizi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder