2 Haziran 2012 Cumartesi

acemi acemi :)

Araba kullanmasını seviyorum ama azıcık acemiyim ben ya !!
geçen gün fatura dağıtmaya gidiyorum ara sokağa park ettim ( park etmede ufacık bir sorunum var )
arabamın arkası birazcık yola doğru çıkık durdu bende işimin çabuk biteceğini düşünerek girdim otel'e
işle ilgili sorunları varmış bende dikkatlice dinliyorum .uzadı da uzad ı...........
birden koca yolcu otobüsünün kornası çalıyor hiç durmadan , bende müşterimin lafını kestim bu kornayı kesin bana çalıyorlar dedim koşa koşa arabanın yanına gittim bayan şöfor hemen acemi lafını yedim tabi!(üzgünüm bayanlar ) hemen çektim arabamı başka yere park ettim , hafif heycanda oldu ama olaysız atlatık günü  ,
babam hep der sen şansına vurmuyorsun bu arabayı diye
şanslıyım demek :) yada ben gerçekten iyi bir şöforüm
mutlu huzurlu booool güneşli pazarlar diliyorum !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder