5 Haziran 2012 Salı

sinema keyfi

Dün iş çıkışı erkek arkadaşımla sinemaya gitmeye karar verdik , daha önce pamuk prenses ve avcı 'nın çekimleriyle ilgili bir program izlemiştim merakla gelmesini bekliyordum ve geldi.
21:30 seansına girdik ama kimsecikler yoktu en fazla 10 kişi falandık,
gelelim filme konuyu biliyoruz ama efektleri çok güzel yapılmış ,ben mi korkağım bilmiyorum ama orman sahnesinde bende biraz ürktüm doğrusu :)
ben beğendim gitmenizi tavsiye ediyorumm ;)
(özellikle charlize theron oyuncluğunu çok beğendim !)

4 yorum:

  1. Ben begendım:)

    severek ızledım

    YanıtlaSil
  2. Sen dün sinemadayken ben balkon keyfi yaptım bi kerem :)

    YanıtlaSil
  3. öykücüm bende öyle :)

    YanıtlaSil
  4. canım ablacım bir dahaki sefere seni de götüreceğim söz :)

    YanıtlaSil