31 Temmuz 2012 Salı

bu kadarı da pes doğrusu

İş yerimizde facebook a girişler yasaklandı artık akşam eve gidince karıştırıyorum ne var ne yok diye ..
bir tanıdığım ^ 28,07,2010  en mutlu günümdü :(((( ^ diye bir şey paylaşmış çok severim kendisini bende merakıma yenik düşüp altındaki yorumlara baktım .kocasından boşanmayı DÜŞÜNÜYORMUŞ ARTIK MUTLU OLAMIYORMUŞ  okurken çok şaşırdım yok daha neler ya bu kadar da özel bir durum paylaşılmaz ki annesi de upuzun sayfasına yazmış ^kızım iyi düşün taşın ,siz birbirinizi çok seviyordunuz ............... vs vs vs ^ya teyzecim telefon denilen bir şey yok mu yahu bunu neden ulu ortalık yerde paylaşırsınız??
hayırlısı olsun onlar adına diyecek başka hiç bir şey bulamıyorum ........

6 yorum:

  1. Hay Allah güldüm sanki :):) Gerçi üzücü bir durum ama içerik komik geldi..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülünmeyecek gibi değilki canım

      Sil
  2. Belki birilerine duyuruyorlardır ama öyle olmaması gerekir. haklısın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana da öyle gibi geldi ama annesinin de upuzun yazdığı nasihatlar ilginç biracık

      Sil
  3. Hayat artik Internete/ Facebook a tasindi... aci bir durum.

    Paylasimin icin tsk'ler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldin blog dünyama ,
      kesinlikle öyle oldu çok ama çok acı bir durum gerçekten de ...

      Sil