27 Temmuz 2012 Cuma

tchibo 'da kedi ve köpekler için muhteşem ürünler var

merhabalar
internet sitesinde gezinirken en çok sevdiğim dükkan tchibo'ya girdim . kedi ve köpekler için çok eğlenceli ürünler var .bizimde bir köpeğimiz var adı benek daha önce paylaşmıştım fotoğraflarını . bol bol hafta sonları benekle dışarı çıkıyoruz ve hep yanımızda su şişesi var mama kabını taşıyoruz. tchibo sayesinde artık öyle bir derdimiz kalmadı, çıkarmış olduğu su matarası sayesinde bu dertten kurtulmuş olduk ve 2 günde teslim ettiler . seviyorum ben tchibo'yu :)


http://www.tchibo.com.tr/Tchibo-com-tr-Sadik-Dostlarimiz-Icin-t400012637.html?x=H4sIAAAAAAAAAAHWACn_AAAAAAEytBoAAAE4yQEBtQAUQUVTL0NCQy9QS0NTNVBhZGRpbmcAgAAQABALlsIhms1P2gf85j5QTLk5AAAAgOEvpJSvgGuBNFzeZQpiVivft5HkEwcUew33id_Wu3SrH7XkvU3sO_sWtonC5kGUGH896IsLJS4dZvZ2ATlkc2J0edL7HLsj5RpbVP3QXT97SBUJhINjHOoeRDYfRU_rkmXxqYAgvhdLVRmyKyWiSFptC6wXrQ9f-yHT1paFbWnAABSuTtA3crWQ0Ai1fw_YJC5MITDOdih4Vb7WAAAA&wbdcd=1kevFySpF8

4 yorum:

  1. çok sevindim bu habere..
    dilerim geç kalmamışımdır..
    hemen gidiyorum çünkü :=))

    sevgilerrr.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha var diye biliyorum şimdiden iyi alışverişler ;)

      Sil
  2. Blogumda 3 tane çekılış var,katılmadıysan beklerım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uğrayacapım shimizu zen hoşgeldin bu arada :)

      Sil