20 Temmuz 2012 Cuma

verdik gitti :)

haftalardır beklediğim gün geldi. ne kadar da çabuk geçti her şey. gerçekten çok heyecanlıydı apayrı bir duyguymuş bu . her zaman yanımda olan ablam bugday tanesi ve arkadaşlarım seviyorum sizi :)



                                                                   yüzük yastığı dedim durdum ama tepsi daha hoşuma gitti doğrusu .yüzüklerimiz :)
                                                                                                                                                                       nişan pastamız                                      


                   
  kalabalık olunca cevze yetmedi bizde çaydanlığa geçtik :)
 
heyecan dorukta :)))

                                                                  damada hiç acımadık 3 tatlı kaşığı   tuz koyduk canım benim hiç bozuntuya vermeden içti. seviorum seni :)

sevgili leylak dalından bize nişan lavantası hazırlamış  çok teşekkür ediyorum 

                                                                     nişan şekerlerimiz :)

ve biz ....

33 yorum:

  1. Çok tatlısınız canım benim hayırlı uğurlu olsun, Allah tamamına erdirsin..
    Çok sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili beyaz sayfa amin ! çok teşekkür ediyorum

      Sil
  2. Canım bir ömür boyu olsun inşallah.Hayırlı olsun.:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. pınarcım çok saol bendende büsbüyük sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Her şey çok güzel olmuş canım.hayırlı olsun Allah tamamına erdirsin. sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin ! inş çok uğraştık ve gerçekten güzel bir şekilde sonlandırdık .

      Sil
  5. Tebriklar Nesrin' cim. Mutluluğun artarak sürsün. Allah tamamına erdirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin! ne güzel bir kutlama oldu . çok teşekkür ediyorum

      Sil
  6. allah nazardan saklasın.çok yakışmışsınız birbirinize.her daim böyle kalın sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin ! nazara inanırım ben :) çok saolun güzel dilekleriniz için

      Sil
  7. Her şey ne kadar güzel görünüyor, Allah nazarlardan saklasın sizi.
    İstemede ben tam kahveye tuz koyacakken bir tane akraba ya midesi bulanırsa falan filan dedi, benim eşimin de gerçekten çok midesi bulanır, o yüzden doğru ya deyip vazgeçmiştim, çok içimde kaldı:)
    Bir kere oluyor sonuçta, kesinlikle her istediğini yapmak lazım:)

    YanıtlaSil
  8. sevgili adaşım :)
    bende kıyamamıştım ama arkadaşlarımın ısrarına dayanamayıp koyduk gerçekten bir kere oluyor ve apayrı bir duyguymuş .çok teşekkür ediyorum . sevgilerimle

    YanıtlaSil
  9. Allah tamamına erdirsin... Bir yastıkta, mutlulukla kocayın!:)
    detaylar çok güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin inş . çok tşk ediyorum size

      Sil
    2. çok hoş ve zevkli seçimler.çok güzel olmuşsun sende.maş.
      http://habinos.blogspot.com/

      Sil
    3. hoş geldin bloguma çok teşekkür ediyorum.sevindim beğenmene habinos sevgiler

      Sil
  10. Hiii hayırlı olsun :) Darısı başıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminnnn! inş melodramcım gerçekten çok güzel bir duygu :)

      Sil
  11. Hayırlı, uğurlu olsun. Allah tamamını erdirsin Nesrin.
    Fotoğraflara bakarken kendi nişanım geldi aklıma. Kardeşim çok istemişti eniştesine bol biberli, tuzlu kahve içirmeyi ama ben kıyamamıştım, yaptırmamıştım.
    Sonra kardeşime kız istemeye gittiğimizde ona yapmışlardı ve bir dikişte içmişti. Bir yutkunması vardı ki baktığımda gülmemek için zor durmuştum. Sonra eve gelince bana epey kızmıştı " bende ne güzel yapacaktım sen mani oldun" diye :)))))))

    YanıtlaSil
  12. merhaba gülşah teşekkür ediyorum
    bende kıyamadım ilk önce ama kızlar ısrar edınce bende adet yerını bulsun dedım :) eğlenceli ve unutulmaz günler bunlar . . sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Nesrin.
      İyi yapmışsınız çünkü gerçekten de bir anı olarak kalıyor, bende yaptırsaymışım diyor zaman zaman konuşmalardan sonra. :))
      Sevgiler.

      Sil
  13. süpersiniz teprikler bir ömür boyu mutluluklar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tşk ederim bu güzel sözleriniz için. sevgiler...

      Sil
  14. Tebrik ederi,m canımmmm, devamı daha da güzel olsun :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SEVGLİ HAYAT İZLERİM ÇOK TEŞK EDİYORUM ;)İNŞ HERŞEY DAHA DA GÜZEL OLUR .

      Sil
  15. mutlulugunuzun daimi olmasini dilerim

    YanıtlaSil
  16. Allah tamamına erdirsin canım. Nurşen ablada gormustum lavantaların fotografını, dımek kı senın ıcınmıs: ) Pastadan yuzuge keselerden şekerinize kadar herşey çok güzel olmuş. Nice mutlu gunlerin başlangıcı olsun inş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum bu güzel dilekleriniz için . ben şanslıyım saolsun leylak dalım bana hazırlamış çok büyük süpriz oldu bize :) sevgiler.

      Sil
  17. Allah tamamına erdirsin,tebrikler ve mutluklar diliyorum Nesrin:)

    YanıtlaSil
  18. merhaba çok teşekkür ediyorum koskocaman sevgiler:)

    YanıtlaSil
  19. Tebrik ediyor mutluluğunuzun katlanarak artmasını diliyorum. Bütün adetleri yerine getirmeniz ne güzel olmuş. İlerde çocuklarınıza anlatacağınız güzel anılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MERHABA ÇOK TŞK EDİYORUM BU GÜZEL SÖZLERİNİZ İÇİN. İNŞ O GÜNLERDE GELECEK VE BİZ ÇOCUKLARIMIZA GÜLEREK ANLATACAĞIZ .

      Sil