20 Ağustos 2012 Pazartesi

bayram gezmesi



Bayramın ilk günü erkekleri namaza gönderirken biz kahvaltı hazırlamaya başladık. erkekler geldi eniştemin elinin öptüm bana 15 kuruş verdi :)) nişanlımda 1,5 lira verdi sağolsunlar sabahki poğaça paramı çıkarmış oldum :)
En büyüğümüz olan dedeme gittik orada bayramlaşmayı bitirdikten sonra Köyceğiz'e nişanlımın ailesine doğru yol aldık.
Geldiğimizde sofralar hazırlanmış bizi bekliyorlardı o kadar sıcak bir aile ki anlatamam .( allah bozmasın !!)
kayınvalidem sarmaları sarmış , tavuk suyu çorba yapmış, tavuk sote, pilav, dolma , salata üstüne baklava ve zerde tatlısı yapmış.
ellerine sağlık hepsi birbirinden güzel olmuştu.




lezzeti sarmalar tadı damağımda kaldı 

biber dolması 
 salkım salkım üzümler

burasıda yuvarlak çay cafe


çok bahsetmişlerdi yuvarlak çaydan ben daha farklı bir yer bekliyordum biraz hayal kırıklığına uğradım doğrusu 
bayramın ikinci günü de hasta oldum boğazım ve kulağım ağrıyor oldu mu bu şimdi ! 

8 yorum:

  1. arada olur :):) geçmişler olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok saol hastaneden geldim kulak ağrım çoğaldı

      Sil
  2. Sarmalar çok leziz görünüyor. Geçmiş olsun canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten de lezzetliydi ... çok saol başak ablacım

      Sil
  3. ne güzel geçmiş günün :) ayrıca nişanlınla böyle güzel anlaşmana bayılıyorum. Allah bozmasın. inş. benimde karşıma böyle adam gibi biri çıkar ilerde..
    -
    nyks

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili hemera-nyks çok saolasın inş! gerçekten iyi bir gündü. çıkar canım en çok iyi birisin . öptüm seni

      Sil
  4. geçmiş olsun, umarım iyileşmişsindir, yemeklerde gezdiğin yerlerde çok güzel görünüyor afiyetler olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba canım 1gün evde yattım ve şuan daha iyiyim çok saol . öpyorum sizi

      Sil