2 Ağustos 2012 Perşembe

canım anneannem - meine süsse omi

Benim dünyalar tatlısı bir anneannem var .almanya da yaşıyor eylül ayında buraya, yanımıza gelecek .şimdiden dört bin gözle bekliyorum . o kadar çok özlüyorum ki onu ...
annemi kaybettikten sonra daha bir bağlandık birbirimize .
bizi kamerada görebilmek için laptop aldı kendisine şimdi msnde konuşuyoruz. bu akşam 21:00 de görüşeceğiz.internete konuştuğumuzda o kadar eğlenceli oluyor ki ben anlatıyorum  o anlatıyor gülme krizlerine giriyoruz ,gözlerimiz doluyor ağladığımız zamanlar oluyor . çok özlüyoruz birbirimizi...keşke bu kadar yoğun çalışmasam senede bir kere değil de daha sık gidebilsem yanına ... zaman o kadar çabuk geçiyor ki ...
eniştem ve nişanlım almanca derslerine başladılar anneannem geldiğinde rahatça konuşabilsinler diye .anneannem çok fazla türkçe bilmiyor . zamanında dünürlerle anlaşalım diye gitmişler kursa ama pratik yapmadıkları için unutmuşlar ...
anneannem seni çok sevdiğimi bil ....


ıch liebe dich sehr , du bist die beste omi in der welt !!

4 yorum:

  1. Anneannene sım sıkı sarıl ve hiç bırakma. Ben benimkin çok ama çok özlüyorum canım, sevgiyle kal ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayat izlerim gelince aynısını yapacağım sımsıkı sarılacağım .sevgilerimle ..

      Sil
  2. ne mutlu sana en kısa zamanda kavuşursunuz inşallah sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inş.!! çok az kaldı zaten . öpüyorum :)

      Sil