8 Ağustos 2012 Çarşamba

çok öfkeliyim! nasıl böyle konuşursun !!

merhabalar
bugün çalıştığımız otellere fatura dağıtmaya gittim, her zaman görüştüğüm bir beyle muhabbet ediyorum yanında böle paspal bir şekilde oturan adam var ,
birden otel müşterisi geçti yanımızdan tişörtüyle havuza girmiş ve odasına çıkıyor, paspal dediğim adam başladı saçma sapan konuşmaya,
adam: şu herifin tipine bak , ben böyle pis bir millet görmedim bir de böyle odasına çıkıyor haksız mıyım hanımefendi diyor bana,
ben : bende tatilde olsam bende böyle yapardım dedim ( oysa yapmam ama adama inat :)
adam :avrupalılar çok pis ,hepsi öyle her ülkeden geliyorlar ben böyle iğrenç insanlar görmedim , diyor
ben: size katılmıyorum ben de bir avrupalıyım ben de mi pisim , benim anne tarafı alman herkes için aynı şeyi söyleyemezsiniz dedim
bizim laf atışmalarımız devam ediyor tabi :)
adam aynı şeyi yine zırvalıyor
en sonunda demiş olduğu şey : İYİ Kİ MÜSLÜMAN DOĞMUŞUM
kardeşim bu nasıl mantık ya hiristiyanlar pis mi ya nasıl bir yere bağlarsın ben anlamıyorum . zaten senin otel diye adlandırdığımız yerin pis ya ilk önce işini iyi yap sonra eleştir , iş yerine  yüzme şortuyla gelmiş sonra bana bir şeyler anlatmaya çalışıyor sen bu insanlardan para kazanıyorsun ! nasıl uyuz gidiyorum böyle insanlara anlatmam!!
başka bir otele gittim orada bir çalışan tam bir sonradan görmenin teki bol pantolonlar saçlar bir tuhaf yürüyüşü falan acayip bir şey ,
yabancı bir eşi ve yeni doğmuş çocukları var, eşi konuşuyor adamda sus len karı senin zırvalamalarını dinleyemeyeceğim diyor kadın anlamıyor ki türkçeyi yazık , kızını seviyor adam sonra başlıyor bu çocuk türk türk!! senin gibi gavur olmayacak  türk bu !! daha  ne kadar çirkin sözler söylüyor şaşırdım kaldım o senin karın çocuğunun annesi ya sen nasıl böyle hitap edersin anlamış değilim .sustum hiç bir şey demedim oysa o kadar doluydum ki ... geldim iş yerine hemen ablamın yanında aldım soluğu, içimi boşaltım anlatım anlatım rahatladım ya ohh bea :))

6 yorum:

  1. Ya benim müslümanlıktan bir bilgim yok; ya da rahatlıkla söyleyebilirim ki bu adam müslümanlıktan anlamıyor. Diğer örnek de ayrıca incelenmesi gereken vaka; bazı şeyleri ön plana çıkarırken başkalarının bazı şeylerinin üzerine çıkıp tepindiğini anlayamıyor bazıları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba engin ,kesinlikle haklısın ben artık şaştım kaldım ne oluyor bu insanlara anlam veremiyorum ...

      Sil
  2. Ne insanlar var ülkemizde, her biri ayrı deli, hiçbirini anlamak mümkün değil...

    Allah akıl fikir versin ne diyeyim.

    İkinci vakadan hareketle yurtdışından gelen hatunlara da sesleniyorum. Avrupa'da alışmışlar medeni insan görmeye, burda öküz görünce niye bayılıyorlar anlamıyorum. Mesela benim Litvanyalı arkadaşım vardı, Türk erkekleri şöyle böyle anlatırdı, bir gün facebook hesabında gördüm o bahsettiği insanları, tipleri görsen nasıl bunlardan hoşlanıyor diye hayret edersin... Bildiğin kırolar!
    Hani erkekler kızları tavlayana kadar iyi davranıyorlardır, sonra değişiyorlardır, o kızlar için de artık çok geçtir diye düşünüyordum, tam tersi de olabiliyormuş, o canavarlarda bizin göremediğimiz bir şey görüyor bu Avrupalı kızlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy nesrincim ne de güzel dile getirdin ,bende aynısını diyorum ne işin var o adamla neresini beğendim ya ilk önce kültür çatışması var sen o adamla konuşacak ne buluyorsun ben anlayamıyorum .benim de tanıdığım biri alman kocasınadn boşanıp kıronun tekiyle nişanlandı avrupalı kızlara sormak lazım ne görüyorlar diye ;) dediğin gibi allah bu insanlara akıl fikir versin ...
      sevgiler

      Sil
  3. Kendi aşağılık komplekslerini başkalarını aşağılayarak gidermeye çalışıyorlar hem de yüzlerine karşı değil arkalarından.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba sevginin ruhu , aynen öyle yapıyorlar cesareti olmayan insanlar yüzüne karşı gelince canımlı cicimli konuşurlar sonra da arkasından konuş diyecek çok şey var ama anlayana ...

      Sil