27 Ağustos 2012 Pazartesi

GELİN ÇİÇEĞİNİ DE KAPTIM !

Günaydın!!

ablamın ilk okul arkadaşının düğünü vardı geçen akşam ,arabayı çok uzak bir yere park ettiğimizden 10dk yürümek zorunda kaldık zaten ben topuklu ayakkabılarımla bozuk yollarda yürümeye çalıştım kaç kere ayağımı burktum :) en sonunda düğün yerine geldik okadar güzel bir mekandı ki size anlatamam  deniz kenarında canlı müzik eşliğinde güzel bir grup hem yabancı hem türkçe şarkılar çalıyorlardı.Saatlece eğlendik Gözde abla'cım çok güzel bir gelin olmuş . Küçükken neler yapardık hep birlikte onu bir gelin olarak görünce çok duygulandım :)
ve ....
beklenen an gelin çiçeği atacak, nişanlım ve ablam zorla beni piste çıkardılar nedense bende sevmem öyle şeyleri .nişanlım beni iktirdi bende en arka sıraya dikildim kollarımı kaldırmadım bile gelin arkasını döndü ve buketi attı resmen kucağıma düştü !! O kadar çok sevindim ve çok duygulandım gelinle birbirimize sarıldık doğru yere gitmiş dedi! Çiçek benim için o  kadar değerli oldu ki anlatmam size !! 
Gelinin çiçeğini de kaptım SIRADA Kİ DÜĞÜN BENİM DÜĞÜNÜM OLACAK ! 


güzel bir hafta diliyorum size :)

16 yorum:

  1. çok güzel olmuş ama... :))

    YanıtlaSil
  2. Çok sevindim canım. Manevi olarak da değeri büyük.
    Maşallah, sen de ne kadar güzelsin^-^
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) gerçekten de çok değerli oldu hemen saç spreyi sıktım güzel kurusun diye...

      Sil
  3. Çok duygulandım, gözlerim yaşardı. Ne güzel senin çaban olmadan senin kucağına düşmesi. Nişanlının seni piste ittirmesi ,sıradaki senin düğünün. ne güzel mutluluğun daim olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle bir de düğünden önce keşke bu gelin buketi benim olsa dedim ,inş sıradaki benim düğünüm olur. öpüyorum sizi

      Sil
  4. Hadi bakalım, heyecanla bekliyoruz düğünü:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok saol bloogtaki arkadaşlarımı davet edeceğim zaten :) öpüyorum

      Sil
  5. Sıradaki düğün senin olsun ve en güzel, en mutlu gelin sen ol inşallah:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim inş!! bir de sende olursan yanımda benden mutlusu olmaz öptüm ve sımsıkı sarıldım

      Sil
  6. ayy cnm benim gelin çiçeği bile yakışmış gelinliği düşünemiyorum :) bende öyle bi düğün istiyoruum hem yabancı hem türkçe şarkılar eşliğinde.. hadi bakalım evlende bizde en azından resimlerini görelim :)

    nyks

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok çok saol inş o günlerde en kısa zamanda gelir ! darısı başına gerçekten çok güzel bir duygu oluyor umarım sende hem gelin çiçeği yakalarsın hemde düğününde tutarsın ;) öptüm seni

      Sil
    2. Allah mesut etsin her ne kadar kendisini tanımasam da sizin gelin bizim gelin sayılır :))
      Sevgiler........

      Sil
    3. :) ne güzel söyledin öle amin inş! sevgiler

      Sil
  7. Hayırlı olsun o zaman, Allah en kısa zamanda tamamına erdirsin :)Mutluluklar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. secdacım çok teşekkür ederim , inş !! bu arada fotografı bekliyorum

      Sil