17 Ağustos 2012 Cuma

ne yapsam acaba ??


merhaba
bayrama az kaldı ve ilk defa nişanlımın ailesinin yanına bayramlaşmaya gideceğiz. yeni gelin olarak da elim boş gitmek istemiyorum birazcık marifetlerimi görsünler değil mi :))kek mi yapılır ,kurabiye mi yapılır ne yapıpıyımda götüreyim bilemedim. nişanlım hiç bir şey yapma dese de ben bir şeyler götürmek istiyorum .
bayramın ilk günü izinliyim diğer günler malesef çalışıyorum :( 
bu arada güzel bir çekiliş var beğenen varsa katılsın derim 



bir tık ötede ...        sağlıcakla kalın :)
http://merveyilldiz.blogspot.com/search?updated-max=2012-08-15T14:23:00%2B03:00&max-results=3#.UC3ZX8UaN6t

10 yorum:

  1. Yap tabii birşeyler hem jest olur hem kızımızın marifetlerini görürler. Tatlı birşey yap bence ki tatlı yiyelim tatlı konuşalım olsun:))
    Öperim seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım leylak ablam haklısın tatlı bir şeyler yapayım .ben de öptüm seni hemde koskocaman .

      Sil
  2. kek değil de kurabiye yapıp mesela güzel bi sepete ya da kutuya falan koyabilirsin mesela ness. bi de ben kayınvald'aanıma çiçek alıyorum giderken, hoşuna gidiyor kır çiçekleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba ilk önce bu güzel fikirleriniz içinn çoooo..ok tşk ediyorum. güzel bir bahçesi var bol çiçeklerle dolu.oyüzden çiçek götürsem daha güzelleri vardır
      iyi fikir güzel bir sepete koyup götürebilirim. ;)
      sevgiler

      Sil
  3. bence kurabiye yapabilirsin :) bizim antakya yöresinde bayram çörekleri her bayram yapılır tıpkı kurabiye gibidir.çok da hoş bi jest olabilir..
    bu arada blogumda Forever new kolye çekilişim var beklerim :)
    http://sinemspinkdiary.blogspot.com/2012/08/forever-new-kolye-cekilisi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba bloguma hoş geldin tabiki de bakarım bloguna ,
      tşk ederim değerlendireceğim bu bilgini sevgiler

      Sil
  4. Canım bence de kurabiye yap; çünkü o da baklava falan yapmıştır muhakkak; şimdi kek yapsan o an yenmezse ziyan olur. Kurabiyeyi en azından arada sırada atıştırırlar.
    Uğraşabilirim dersen sarma da sarabilirsin onun da her zaman gideri var:)

    Bir de ufak bir hediye alabilirsin.

    Ay asıl ben ne alacağım ya:( Erkeklere kalsa hep aynılar, eşimin yüzünden hep eli boş gidiyoruz, sinir oluyorum! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba adaşım benim :)
      bence de erkeklere kalsa hep boş gidiliyor. ilk gittiğimizde kurabiye götürdüm ve yiğenlerine oyuncak almıştım.
      sarma yaparsam oğlunun aç kalacağını düşünür :))inceceik yapamıyorum şu sarmaları kalın kalın oluyor ben o işe hiç girmeyeyim :))
      tşkler bu güzel yorumun için
      fermina daza'nın dediği gibi çiçekte çok iyi fikir ;) sen de onu alabilirsin
      öptüm seni

      Sil
  5. Ben geç kaldım yorum için, o yüzden ne yaptığını sorayım :)

    YanıtlaSil
  6. merhaba sevda s. muffin yaptım içinde damla çikolatası koydum güzel oldu :) sevgiler

    YanıtlaSil