17 Ağustos 2012 Cuma

Nişanlımdan gelen Bayram Hediyesi

Dün akşam nişanlım beni motoruyla almaya geldi , benim çok sevdiğim ' anne cafe'ye götüreceğini söyledi.Aşırı derecede mutlu oldum alman pastaları yaptığı için çok seviyorum orayı .Çantamı da taşıdı sağolsun cafeye doğru yürüdük.
ben pastamı yiyorum nişanlımda tiramusu sipariş etti derken ben çantamı açtım bir baktım hediye paketi !
çok şaşırdım canım benim bana bayram hediyesi almış . çantanı bir an hiç açmayacaksın sandım diyo bide üstüne hemen taktı boynuma kolyeyi...ufak bir notla da süslemiş.
ne ara koydu çantama anlamadım bile oyüzden çantamı taşımak istiyormuş, telefonunu unutup geri dönmüştü hediyeyi koymak için yapmış.
çok seviyorum seni canım sevgilim iyiki varsın !daha nice bayramlara biriciğim seni çok seviyorum :)






                                                               bana almış olduğu kolye takımı


                                                        Q02 kokusunu çok beğendim tavsiye ederim

16 yorum:

  1. Takıyı da kokuyu da hep mutlu günlerde kullanırsın imşallah Nesrin' cim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asuman ablacım çok teşekkür ediyorum.
      İyi bayramlar diliyorum . öptüm seni

      Sil
  2. sanada tatlım hayırlı bayramalr...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm çok tşk ederim sevgiler :)

      Sil
  3. Kolyeni,kokunu güle güle kullan canım düşünceli çocukmuş.iyi bayramlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili başak çok saol gerçekten de öyle . iyi bayramlar .

      Sil
  4. iyi bayramlar ne kadar güzel bir hediye nişanlında zevkliymiş güle güle kullan:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim hemen bayramda takacağım takılarımı :)
      sevgiler

      Sil
  5. Düşünmesi yeter, değil mi? İnsanın sevdiği birinden hediye almasından daha güzel ne olabilir..
    Keyifle kullann canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle öyle düşünmesi bile yeter, çok saol canım iyi bayramlar :)

      Sil
  6. Aman da aman ne düşünceli nişanlısı varmış; aferin ona, aferin onu seçtiğin için sana:))
    Güzel günlerde, sağlıkla kullan canım benim, herşey hep gönlüne göre olsun, iyi bayramlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. leylak dalım canım benim gerçekten de aferim bize birbirimizi seçtiğimiz için , çok teşekkür ediyorum güzel sözlerin için .iyi bayramlar arayacağım seni ;)

      Sil
  7. İyi günlerde kullan canım. Zarif ve zevkli bir seçim olmuş^-^
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağ olun iyi bayramlar diliyorum size :)

      Sil
  8. ne güzel bir jestle hediyeyi sunmuş allah mutluluğunuzu daim etsin bir ömür boyu mutluluklar hediyelerde harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin ! çok teşekkür ediyorum gerçekten çok güzel oldu . iyi bayramlar :)

      Sil