12 Eylül 2012 Çarşamba

12 EYLÜL

Sevgili ablacım Bugday tanesi'nin 12 eylül 'de anneme karaciğerini vermişti. annannemde böbreğini çok büyük operasyon geçirmişlerdi.
Ne günlerdi , ne kadar heyecan doluydu , saatlerce bekledik ben 17 yaşında olduğum için kan bile almıyorlardı benden ne çok gücüme gitmişti hiç bir şekil anneme yardımcı olamıyorum diye ...Ameliyat başarılı geçmişti ,ama bambaşka bir  şeydn dolayı kaybetmiştik annemi
Melek annem şimdi huzurlusun artık ne iğneler var ne serumlar nede ilaçlar ...
Seni çok seviyorum annem
Canım Ablamın yazısı ...

http://dilekbugdaytanesi.blogspot.com/2012/09/12-eylul-ve-ben.html

16 yorum:

  1. Nurlar içinde yatsın Nesrin' cim.
    Her ikiniz de mükemmel evlatlarsınız.
    Anneniz huzur içindedir eminim.
    Sevgiyle öpüyorum her ikinizi de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asuman ablacım bu güzel sözlerin için sana çok teşekkür ediyorum :) öptüm bende seni koskocaman hemde ...

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. söylenecek bir şey olmuyor bazen ...
      sevgiler

      Sil
  3. Mekanı cennet olsun...Üzüldüm bak şimdi yazını okuyunca..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyaz sayfacım hayat acımasız oluyor bazen üzülme sen ... amin! teşekkürler

      Sil
  4. Canım elinden ne çok şey geldi oysa, yaşıtlarımız eğlencelerde iken biz hastanede geçirdik çoğu zamanımızı. Senin desteğin vardı hepsinden daha değerli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımsın iyiki de varsın iyiki benim ablamsın çok öptüm seni

      Sil
  5. Seviyorum sizi hem ablanı hem seni,çok seviyorum iyi bakın birbirinize

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilge ve annesi bizde çok seviyoruz seni , çok teşekkürler bu güzel sözler için iyiki tanıdık sizi sarıldım size sımsıkı ...

      Sil
  6. Saygı ile anıyorum "güzel anneyi",siz güzel evlatları kutluyorum.Bugün iki güzel kardeşi tanımaktan hüzünlü bir mutluluk duyuyorum.İzninizle sevgili kızım diyeceğim size,sanırım küçük kızımla yaşıtsınız.Selam ve sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba arzu hanım bu yazınız beni çok duygulandırdı . çok teşekkür ediyorum bu güzel sözleriniz için . sevgilerimi yolluyorum, sizi tanımak da çok güzel ...

      Sil
  7. canım, anneciğine Allah rahmet eylesin, hemen yazıyı okuyorum diğer blogda...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin çok teşekkür ediyorum swotpisces.

      Sil
  8. Canım başınız sağolsun Rabbim sabırlar versin.Annesizlik her yaşta çok zor bende 16 yaşında kaybettim annemi doyama
    dan mekanı Cennet olsun sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. merhaba sevgili derya sezgin , amin ! gerçekten annesizlik çok zor onun yokluğunu hep hissediyor insan ... sizinde başınız sağolsun mekanları cennet olsun .

    YanıtlaSil