13 Eylül 2012 Perşembe

BEN ÇOK SEVDİM BU MİMİ

SEVGİLİ PINAR BENİ MİMLEDİ ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM ONA VE BAŞLIYORUM YAZMAYA ....

Günün nasıl geçti? 
Çok yorucu geçti, normalde ofiste 3 çalışandık ama bu son 2 gündür tekim ve bir sürü müşterilerle ilgileniyorum üstüne gelen telefonlar yeterince yordu beni ...
İsim vermeden bahset;
şuan keyfin yerindedir diye düşünüyorum :)Neden hep cam kenarı;
dışarıyı daha iyi izleyebilmek için , bir de çok uykum geldiğinde kafamı pencere kenarına koyup uyuabildiğim için :)Bugun kendin için ne yaptım;
 abur cubur yemeyerek kilo almamı önledim desem :) işle ilgili kendimi bugün yeni şeyler öğrenrek geliştirdim.
 Twitter ana sayfanı aç ilk gözüne takılan; 
twitteri daha yeni açtım ve açtığım günden beri girmiyorum desem...Düşün ki o bunu okuyacak; 
mutluyum seninle ...
Kahkaha atmana sebep olan karikatürler;
fırat!
Klavyeye bakmadan bir şeyler yaz;
   bu gğzel mım ıcın tekejjur ederun ( nasıl yazım ama :)
Bir cümle düşün sonra kelimelerin yerlerini değiştirerek yaz;

HER ŞEYE HAYAT GÜZEL RAĞMEN !

6 yorum:

  1. Bakmadanda iyi yazmışsın.
    Sevgiler Nesrin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pınarcım oda işten dolayı irsaliye kese kese tuşların yerini ezberledim :)

      Sil
  2. Vallaha klavye kısmını çok başarılı buldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) açıkca sölemem gerekirse bende yazdıktan sonra bakarken vay be iyi yazmışım dedim :))
      teşekkürler

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. sevindim ben buna akşam hemen oturma köşesi ayarlayıp yayınlayacağım :)

      Sil