19 Eylül 2012 Çarşamba

daha neler ...


Bu sabah panik içinde kalktım işe geciktim diye oysa saat daha 6'ymış. Ondan sonra da düzgünce uyuyamadım. Hazırlandım iş yerinde olan kantine oturdum kahvaltımı yapıyorum . Bir yandan da trt'de sabah haberlerini izliyorum . ^' Balık nasıl pişirilir şimdi göreceğiz ^ dedi sunucu. Şaşırdım sabah haberlerinde balık nasıl pişirilir, buğulama domatesli mi olur sade mi diye kendi aralarında konuşuyorlar. canlı canlıda bir yandan balıklar kızarıyor. Trt' de bunu böyle yapıyorsa daha ne demeli bilemiyorum .
Haberlerimiz de reklam izliyoruz ,dedikodu izliyoruz , sürecek olan haber en fazla yarım saat iken biz bir saate izliyoruz.Ne  demeli bilemiyorum artık ...
Sevgili blogg arkadaşlarım iyi akşamlar diliyorum size :)

8 yorum:

  1. BBC'de haber izlerken aradaki farkı anlıyorsun zaten. Onlar şu oldu, bu oldu diye kısa net, bizimkiler bir haberde aynı şeyi üç kez tekrar ediyorlar, aradaki reklamın, magazinin haddi hesabı yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın nesrincim bende artık interneten okuyorum. napalım ...

      Sil
  2. :)) o yuzden ben ntv ve cnn gibi kanallarda izlemeyi seviyorum haberleri. yorumsuz ama :)
    kendi yorumumu kendim yaparım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ohh en güzelini sen yapıyorsun ;) Bıraksınlar da yorumları biz yapalım:))
      sevgiler

      Sil
  3. aslında ne kadar ortada degılmı halımız yayın yasaklılıgımız...sevgıler bende bekleırm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz bloguma :) gerçekten herşey ortada ...

      Sil
  4. Haftanın bu ılk gunu umarım sana ıyı gelmıstır
    guzel baslamıstır hersey

    sevgıler gonderıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öykücüm çok teşekkür ediyorum . evet çok güzel başladı çünkü anneannem almanya dan geldi. özlem gideriyorum :))
      sımsıkı sarıldım sana

      Sil