3 Eylül 2012 Pazartesi

MÜMKÜNSE BİR DAHA GÖRÜŞMEYELİM ....

Merhaba
Uzun zamandır yazamıyorum evde misafirler , iş güç derken ihmal ettim blogumu :(
Geçelerde telefonum çaldı ve 5 senedir görüşmediğim lise arkadaşım aradı Marmaris'e gelmiş beni ve en yakın arkdaşımla buluşmak istediğini söyledi ben de seve seve buluşma teklifini kabul ettim .Buluşma saatinden bir saat önce aradı beni nerede buluşacağz diye bende bilindik bir yer söyledim ya canım bişi sorucam sana sen sigara içiyor musun ?*  (Bu ne biçim soru durup dururken anlamadım) bende Hayır dedim o da ,ya ben içiyorum da ama kimse görmemeli beni ailem duyarsa yakar beni !! ıssız bir yere gidelim ne olur !!! pekala diyerek akşam saatinin gelmesini bekledim. Bana konuşması o kadar saçma geldiki zaten isteksiz gittim oraya ...
Gördük birbirimizi yapmacık bir şekilde aaaaayyyyy!! canımm nasılsınnn?? vs vs vs ... buluşma yerine doğru yürüyoruz ellinden ıphone düşmüyor habire yazıyoo yazıoo birilerine flört ü varmış daa.... 50 'ye yakın merdiven çıktık ıssız yerdeki cafeye gitmek için . en sonunda vardık cafeye hanımefendi ' ya ben puro içtim de şimdi ay nefes nefese kaldım ya !! diyor iyice gıcık oldum .
Sırf kendinden bahsediyor ard arda sigara içemeler flörtlerinden bahsetmeler gidip bana flörtüyle ne yazıştığını okuyor biz bunu lise zamanında yapardık ya
Annem öldüğünde aradın mı onu bile hatırlamıyorum  , bir kere bile nasılsın atlattın mı o kötü günleri sormadın ,anca nişanlınla  nasıl tanıştın nasıl oldu ?? tek merak ettiği bu !! Ben böyle insanlar istemiyorum hayatımda  kızım sen bir de avukat olacaksın !! hangi dünyada yaşıyorsun sen ?? herşey flört , maddiyat değil be canım azıcık büyü be !
zatEn 1 saat oturup kalktım o kadar gerildim bir de komşu çıktık evlerimiz yan yanaymış ,tek isteğim
MÜMKÜNSE BİR DAHA GÖRÜŞMEYELİM .... !

19 yorum:

  1. Allah yardım etsin, evlere giriş çıkış saatlerinizi denk düşürmesin!

    YanıtlaSil
  2. Hımmm, sakin olmakta fayda var bacım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) bacım birden öfkelendm :D

      Sil
  3. en son dusuncende yerden goge haklısın.

    YanıtlaSil
  4. :)) öleyim valla canım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Bence de bir daha görüşme:)
    Herkesin etrafında var böyle insanlar malesef..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. malesef nesrin'cim etrafımızda var her çeşit insan ;)

      Sil
  6. ay canım ben bile gerildim yaaaa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. swotpiscez , bende fena bir şekilde gerilmiştim :))

      Sil
  7. Yorucu bir arkadaşlığı olacak dediğin gibi görüşmemek daha iyi. sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili başak , sokağa çıkarken onun evinin önünden geçmemeye çalışıyorum baya bir uyuz gittim çünkü :))

      Sil
  8. canım ya çok gereksiz biriymiş onun yüzünden canını sıkma hayatta malesef çok var böyleleri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımı sıkmıyorum artık :) bir ara çok öfkelenmiştim öptüm seni

      Sil
  9. Beni eksiye çeken, bana birşey katmayan insanları çevremde tutmuyorum, mecbur görüşmem gerekenlerle de nasılsın-iyimisin o kadar. Bence de bir daha görüşmemek en iyisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) gerçekten de görüşmeyi düşünmüyorum . beni mutlu edenlerin yanındayım benı mutsuz edenlerı ıstemıyorum hayatım da :D yeterkı keyfım yerın de olsun

      Sil
  10. :) İlginç olmuş..Bir daha görmezsin olur biter..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz öyle oldu karşı komşumuş ama yapcak bir şey yok :D

      Sil