10 Eylül 2012 Pazartesi

Okul anısı ...

Merhaba
Bugün çocuklar okula başladı , Acayip bir heyecan var annelerde ve  çocuklarda..
Bende okulumu özledim küçükken daha güzeldi her şey , en büyük derdimiz istediğimiz oyuncağın alınmamasıydı sanırım :)
Hiç birşeyin farkında değildik ...
Ana okuluna başladığımda kırmızı önlüğümü giymiştim , babannemin ördüğü dantelli yakayı da takmıştım isteksiz bir şekilde okula doğru yol almıştık . Annem beni bırakmıştı sınıfa ,öğretmenin yanından kaçmıştım dışarıya doğru bir baktm ki annem yok ağlaya ağlaya geri dönmüştüm sınıfıma ...
İlerleyen zamanlarda alışmıştım okula ,bir kere müfettiş gelmişti ne çok korkardı herkes ondan ,daire halinde oturduk ,müfettiş benden şarkı söylememi istemişti , ben de kalktım şarkımı söylüyorum bir de baktım beni dinlemiyor öğretmenle konuşuyor.Gittim yanına sen beni niye dinlemiyorsun demiştim ne dediğini hatırlamıyorum bile ... Bende ne cesaret gidip adama neler diyorum :))
Okullar başladı tüm öğrencilere keyifli ve başarılı bir yıl diliyorum :)

10 yorum:

  1. Okul anıları hiç unutulmuyor değil mi?
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle unutulmuyor sevgili hayat izleri :)

      Sil
  2. Çok güldüm, sen demez misin, hem de nasıl dersin, her zaman fırlama oldun :) Hiç ummadık bir anda ummadık bir lafla herkesi şaşırtırdın. Ama iyi ki baştan sarmıyoruz değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) HİHİHİ Haklısın bazen ben bile ne dediğimi şaşırıyorum :)) yani iyiki baştan sarmıyoruz düşünsene şimdi ALİ ATA BAK ! öğrenecektik onları 10 kere yaz vs vs .. böylesi daha iyi öptüm seni

      Sil
  3. Nesim aferin sana ne güzel demişsin. Ben de okula hevesle gitmiştim ama bir iki hafta sonra gitmeyeceğim diye tutturmuştum. Rahmetli babam beni karşısına alıp çok ciddi konuşmuştu. Babam mutlu olsun diye itiraz etmediğimi hatırlıyorum sonra alıştım her tatilin sonunu iple çeker oldum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocukluk işte her yaşın ayrı bir anısı var .Şimdi Bilgenin hikayelerini dinleyeceğiz. :)

      Sil
  4. müfettişe ayar vermene bayıldım:))) böyle çocukları çok severim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) zamanında demişiz bir şeyler işte . şimdiki nesil daha fena onlarda içindekileri söylüyordur
      sevgiler

      Sil
  5. Haklıymışsın ama, niye dinlemiyor? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi :)) dinelemese bende isyan ederim

      Sil