13 Eylül 2012 Perşembe

Rüyamda gördüklerim :)

Merhabalar !
Gece rüyamda gördüklerime ben bile inanamadım ! Bir sürü çikolata , şeker , hamburger yiyorum ! sabah işe giderken rüyamda gördüklerim aklıma gelince gülmeye başladım .görende çok sıkı diyet yapıyorum sanıcak .
Rüyamda hasret gidermişim , çikoltayla...
Bu arada diyetim gayet iyi gidiyor düzenli yiyorum sıkı bir diet yapmıyorum ama artık sabah simit , pogacalara veda ettim akşam akşam ekmek tüketmiyorum ,çekirdek .çikolata tarzında şeyleri yemiyorum dondurma yersemde buzlu dondurmayı tercih ediyorum .Şimdilik benden bu kadar !
sağlıcakla kalın !

2 yorum:

  1. hadi bakalım ,düğüne kadar sıkılaşmalısın:))

    sonra sal gitsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) aynen öyle pınarcım allahtan düğün nisanda olacak ozamana kadar rahat rahat veririm inş!

      Sil