26 Eylül 2012 Çarşamba

yapcak bir şey yok ...

Günaydın !!
Bu sabah her zaman olduğu gibi kendime gelememiş bir vaziyete iş yerine geldim :) Bu günler de sabah 7'de başlamak zorundayım . bundan dolayı 6' kalkıyorum ve bünyem alışkın olmadığından dolayı bir türlü sabah kendime gelemiyorum .
Sabah ben evraklarımı işlerken hiç hazetmediğim bir kadın geldi. Beni sevmediğini biliyorum bende seni  hiç sevmiyorum sadece çok sevdiğim birinin hatrı olduğu  için katlanıyorum sana .Ben yeterince tolerans sağladım ama sen kullanmasını bilmedin.
Geldiğinde kafamı bile çevirmiyorum merhaba derken ...
Okadar uyuz gidiyorum yani ....
Etrafımdaki insanlarla konuşuyorum gülüyorum , o yokmuş gibi . Sevmiyorum işte seni!

Sadece oynuyorsun ! Onunla oturup konuştuımda hoşlanmadığım hareketleri yapmamasını da söyledim ama beceremiyor. Sanırım hayatı hep yalan dolan olduğu için ne söylediğini de hatırlamıyor diye düşünmekteyim ...Ben böyle daha huzurluyum. Belki acımasızca oluyor ama üzülen ben oluyorum yoksa ...
neyse
İçimi bir şekilde boşalmak için yazdım bu yazıyı :) Rahatladım mı evet !!
Anneannem burada hiç bi şekilde keyfimi bozamam zaten  :)


6 yorum:


  1. Sen Anneannenle keyfine bak canım ötekini boşver gitsin.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın aynen öyle yapacağım :)) Akşam olmasını sabırsızlıkla bekliyorum ..
      sevgiler :)

      Sil
  2. Zaten tepkini net bir şekilde ortaya koymuşsun, o zaman Anneanne ile vakit geçirme zamanıdır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba miss eliane aynen öyle yaptım . teşekkür ediyorum .
      sevgiler

      Sil
  3. Boşver gitsin canım.
    Başkası üzülmesin diye kendimizi üzüyoruz çoğu zaman, onlar da iyice üstümüze çıkıyorlar, o yüzden önce kendini düşüneceksin, gerisi naparsa napsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba nesrin'cim gerçekten söylediğinde o kadar haklısın ki zamanında boşuna üzmüşsün beni. Şimdi sıra onda...
      bu arada etkinlik için tekrar teşekkür ederim. ben yarın kargomu yollayacağım bile :)

      Sil