27 Ekim 2012 Cumartesi

Anılar ...

Her bayram sabahı rahmetli annem bize Barış Manço'nun BUGÜN BAYRAM ŞARKISI'yla uyandırırdı. Alman olmasına rağmen bütün türk gelenek  görenekleri bilirdi . Güzeller güzelli annem . Yokluğun yine çok belli oluyor .
Bu geleneği bozmadım bu sene annem , sabah uyanır uyanmaz bu şarkıyı söyledim .Anneanneme'de almanca olarak tercüme ettim oda öğrenip bana eşlik etmeye çalıştı , komşulara İYİ BAYRAMLAR diledi. Bugün anneannemi' de Almanya'ya yolcu ettim .Seni çok özleyeceğim ....
Sen gittin gideli içimde öyle bir sızı var ki 

Yalnız sen anlarsın 
Sen şimdi uzakta cennette meleklerle bizi düşler ağlarsın 



Bugün bayram erken kalkın çocuklar 
Giyelim en güzel giysileri 
Elimizde taze kır çiçekleri üzmeyelim bugün annemizi 

13 yorum:

  1. Canım kızım diyebilir miyim?,Seni çok seviyorum Nesrin,görmeden konuşmadan da insanlar birbirini sevebilirler...Sevgili Annen nurlar içinde uyurken ne güzel evlatlar yetiştirdiğini görüp gurur duyuyordur eminim...Sevgiler,iyi bayramlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu yazınınız benı çok duygulandırdı inanın şuan oturup ağlıyorum . çok teşekkür ederim bu güzel yazınız için .gerçekten söylediğiniz gibi bir insan görmeden de sever duygularımız karşılıklı sizinle . sımsıkı sarılıyorum ve öpüyorum sizi :)

      Sil
  2. CANIM İYİ BAYRAMLAR YENİDEN, BAYRAMLARDA DAHA FAZLA HİSSEDİLİYOR ANNE YOKLUĞU, SENİ O KADAR İYİ ANLIYORUM Kİ... :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım gerçekten de öyle hisslerimiz aynı çok çpüyorum seni

      Sil
  3. Off Nesrinim duygulandırdın canım ya.. anneler anneler hep yerleri farklıdır. Annemi 84 yaşındayken kaybettim. Ben koca kadın oldum ama dertleşmek istediğimde ve özel günlerde çok arıyorum. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak ablacım ,canım benim mekanları cennet olsun hiç kimse ,hiç bir zaman yerini dolduramayacak ve o özlem hiç bir zaman dinmeyecek .:(

      Sil
  4. Nesrincim Allah rahmet eylesin, sana da sabır diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili fadiş çok teşekkür ediyorum sana

      Sil
  5. canım benim rabbim anneciğine rahmet etsin.mekanı cennet olsun..annelerin yeri hiç dolmuyor...bu bayram da memelekete ziyarete gittim ama annemle istediğim gibi görüşemedim bile...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok saol cnm , inşallah bir daha ki gidişinde bol bol hasret giderirsiniz.öpüyorum

      Sil
  6. Canım duygulandırdın beni. Her bayramda bende söylerim bu şarkıyı. Ne güzel bir şarkı değilmi? Annenin ruhu şadolsun. Anneannene sevgiler. Seni öperim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle çok güzel bir şarkı ! amin çok teşekkür ederim. bende öptüm seni .sevgiler :)

      Sil
  7. Canım Anneciğin nurlar içinde yatsın, huzur içinde uyusun. Anneanneciğinle de Allah kavuştursun, tekrar tekrar görüşmeyi nasip etsin inşallah.

    YanıtlaSil