3 Ekim 2012 Çarşamba

mimmlendim !

Çok güzel bir mimm oldu bu :) sevgili stupid little things mimmlemiş beni. kendisine burdan teşekkürlermi iletip hemen cevapladım .




Sesinizin çok güzel olduğunu farzedin ve ideal sahne performansınızı tarif edin.(Hangi şarkıyı söylerdiniz,nasıl giyinirdiniz,size kimler ya da hangi aksesuarlar eşlik ederdi?)
Sahneye ablamla çıkardım . zaten hep birlikte şarkı söylüyoruz :)kıyafetmde abartısız olurdu . sadeliği seviyorum . sanırım sadece saç bandını çok seviyorum bir o abartılı olurdu :)




Özel bir gününüzde bir koro ya da özel bir kişi sizin için sürpriz bir parça hazırlamış.Parçanın özelliği sizi tarif etmesi.Hangi parça olurdu bu? 

Ben dans etmesini  çok seven biriyim . Dirty dancing filmini de severek izlerim .







İçinizde kalmış,söylenmemiş bir takım şeyler var.Uygun şartların biraraya geldiğini hayal edin.O kişiye(yarım kalmış bir aşk,kırgın olduğunuz bir dost vs.) duygularınızı anlatabileceğiniz bir fırsatınız var.Ona hangi şarkıyla duygularınızı anlatırdınız?

Açıkcası öyle yarım kalmış bir aşkım yok ... Ben melek olan anneme

için bir şarkı paylaşmak isterim ...







 I'll Be Missing You




Sizi şu an okuyanlara göndermek istediğiniz parça? 

bu şarkıyı çok seviyorum bu da sizin için olsun ....


SIRA SİZDE
BUGDAY TANESİ , BİLGE VE ANNESİ , ÇINAR  VE SEVDA'NIN DÜNYASI
İSTEYEN VARSA HEMEN CEVAPLAYABİLİR.

6 yorum:

  1. dirty dancing'i de enya'yı da çok severim, günün ilk şarkısı oldu only time, ne güzel oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede :) bende tekrar teşekkür ediyorum gördüğüm en güzel mim :))
      günün şarkısı güzel oldu :)

      Sil
  2. Nesim en kötü yerimden vurdun beni:)) Sesim gerçekten berbat, Kocam bile evde şarkı söylememi yasakladı o kadar yani:)) Ama severim dinlemeyi hele "Only Time" Bilge bayılır bu şarkıya, ilk kez Kız kardeşimin düğününde duymuştu, ne zaman bir şeyler dinlesek illa bu şarkı olur ve mırıldanır kuzum, ben sessizce dinlerim:))

    YanıtlaSil
  3. :) hay allah !
    Bilge'ciğimin sesi kendisi kadar güzeldir :)
    gerçekten de güzel bir şarkı

    YanıtlaSil
  4. Imm bu ne hep yabancı hep yabancı iki türküye düşeydin ya ablanla :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın şimdi bakınca farkettim o kadar da çok türkçe şarkı söylüyoruz.

      Sil