14 Ekim 2012 Pazar

Gelinlik bakarken :)

MERHABA SEVGİLİ ARKADAŞLAR !
SİZE ŞİMDİ GELİNLİK SEÇME MACERAMDAN ANLATACAĞIM , HAYATIMDA İLK DEFA GELİNLİK BAKMAYA GİTTİM . 3 TANE DE GİYDİM O KADAR GÜZEL BİR DUYGUYMUŞ Kİ ANLATAMAM SİZE :))
İLK GİRDİĞİM DÜKKAN DÜĞÜNÜMÜN NİSAN AYI OLDUĞUNU DUYUNCA HİÇ İLGİLENMEDİ BENİMLE , ZORLA BİR TANE GELİNLİK GİYDİM . MUHTEŞEM OLDU SIRTIMI ÖYLE BİR SIKTI Kİ NEFESSİZ KALDIM RESMEN YAĞLARIM SIKIŞTI :))
DAHA SONRA BAŞKA BİR YERE GİRDİK SANIRIM GELİNLİĞİMİ BULDUM  TAÇI , GELİNLİK BAMBAŞKA , HARİKA ÖTESİ BİR ŞEY ÇOK SEVDİM ...TABİ FOTO ÇEKMESİ YASAKTI AMA BİZ ÇAKTIRMADAN BİR KAÇ ADET ÇEKTİK :)
BİRDE İZMİR MACERASI YAPALIM DİYORUZ...
SON DAKİKAYA BIRAKMAMAK LAZIM ANNEANNEMDE BURDAYKEN HERŞEYİ ONUNLA BİRLİKTE YAPMAK İSTİYORUM
BEN BİR HAFTA İZİNLİYİM EĞLENCELİ GÜNLER BİZİ BEKLİYOR
SİZLEREDE İYİ HAFTALAR DİLİYORUM .

21 yorum:

  1. Dilerim istediğin gibi bir gelinlik bulursun kendine, acele etme içine sinen bir şey seç ve tadına var, keyifli hale getir, sitrese girme, kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili fadiş , gerçekten de acele etmeyeceğim şimdiden aklımda bazı modeller olsun istedim. çok teşekkür ederim daha zaman çok ne de olsa . öptüm seni

      Sil
  2. En güzel anlar bunlar ve keyifli. Fakat insan her giyip çıkarttığında gelinliği kararsızlığı artıyor. Taki Nesrin kafanda ki gelinliği bulana kadar, bulunca da işte bu deyip alıyorsun. Detaylar da var tabi. Ama tadını çıkart.
    Kolay gelsin., iyi haftalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba gülşah , çok teşekkür ederim yorumun için . aslında çok kararısızlık yaşamadım tabi daha izmir deki yerlere gidince nasıl olurum bilmiyorum . heyecanla bekliyorum

      Sil
  3. Ne hoş dimi gelinlik giymek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten beyaz sayfa bambaşka bir duygumuş :))

      Sil
  4. Sevgili Nesrin tadını çıkara çıkara gelinliklere bak. Hiç unutulmuyo bu alış veriş. İzmirde dha güzel gelinlikler bulabilirsin. Kemeraltını gez. İçine sinen bir gelinlik al. Bir kere oluyo bu alışveriş ve hiiiç unutulmuyo. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de öyle bambaşka bir şeymiş bu oraya kesin gideceğim şimdiden ön hazırlık olsun diye gıttım . çok heycanlı ve duygusal bir olay . teşekkür ederim yorumun için. sevgiler

      Sil
  5. canım hayırlı olsun şimdiden mutluluklar dilerim yorucu ama bir o kadar güzel koşturmacalar bunlar inş. herşey dileğin gibi olur sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim canım benim. dha yeni başladık koşuşturmaya :))

      Sil
  6. her şey istediğin gibi olsun canım, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok saolasın canım benim . öptüm seni

      Sil
  7. Thank you for any other excellent post. Where else
    may just anybody get that type of info in such a perfect manner of writing?
    I have a presentation subsequent week, and I'm on the look for such information.
    Feel free to visit my blog post : ik

    YanıtlaSil
  8. inşallah herşey gönlünce olur.gönlüne göre bir gelinlik bulursun...her daim mutlu olursun canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim çok teşekkür ederim bu güzel dileklerin için. şimdiden buldum bile ama izmir'e gitmeden de karar vermeyi düşünmüyorum :)

      Sil
  9. hediye çekilişi düzenliyorum, katılmak istersen beklerim;))

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/2012/10/cekilis-anna-dello-russo-at-h.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba teşekkürler katılırım çekilişinize ....

      Sil
  10. Ben de gelinlik bakmaya tek başıma gitmiştim fikir olsun diye, yanımda kaynanam yok diye kimse ciddiye almamıştı beni :D Zorla iki tane denemiştim..
    Sonra eşimle çıktık, o gün ilk denediğim gelinliği aldım:D
    Görünce işte bu dediğin an olay bitmiştir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ohh ne de güzel dedin ben ikisine budur dedim ne olcak bilmiyorum :) ben nişanlımın görmesini istemiyorum süpriz olacak :))
      bakalım nasıl gececek .
      sevgiler

      Sil
  11. En güzel gelinlik senin olacak sonunda biliyorum. Ne keyifli ne heyecanlı bir şeydir yaf bak şimdi teee 30 sene öncesine gittim.

    Kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ohh ne de güzel oldu seni taaaaaa ozamanlara götürebildiysem . çok teşekkür ederim lale ablacım . öptüm ben seni

      Sil