9 Ekim 2012 Salı

istiyorum, onu da istiyorum ...

Gezmek istiyorum , doya doya hiç tatil bitmesin istiyorum
İstanbul!a gitmek istiyorum çok sevdim ben bu şehri her yerini görmek  , bol bol fotoğrafını çekmek istiyorum .
kız kulesinin orada sevdiceğimle çay yudumlasak olmazmıydı ?


uludağ'a gitmek istiyorum kardan adam yapmak , üşümek istiyorum ,sevdiceğimle kar topu oynamak istiyorum


kapadokya'ya gitmek istiyorum peri bacalarını görmek istiyorum , sevdiceğimle uçan balona binmek istiyorum ,

istiyorda istiyorum işte...
Benim patronum babam , babacım bana bir yıl izin ver her yeri gezeyim ama maaşımı yatırmasını unutma emi ;)

11 yorum:

  1. süper bir paylaşım olmuş...
    son yazına çok güldüm süpersin :))
    ben doğma büyüme üsküdarlıyım, yani kız kulesine en çok ben gördüm sanırım :))
    geçen senede kapadokyadaydım :))
    muhteşem bir yer...
    uludağa bursayada gittim ama kaymadım :((
    korkuyorum :(((
    ıssız bir yere uçarım beni kimse bulamaz diye :))

    bede gezmeyi çok seviyorum :))

    eee o zaman mutlaka bana uğra derim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne kadar şanslısın 2 yıl önce gitmiştim istanbul'a hayran kaldım oralara ... hiç gitmek istemedim. Uludağ'a nişanlım gitmişti çok bahsetti bende korkarım sanırım. artık balayına gideriz bu şehirlerden bir tanesine :)
      inş birgün görüşürüz sevgiler :)

      Sil
  2. gülümsettin beni :)))
    bende gezmek istiyorum hemde çoookkk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülümsetiğime sevindim :) gezelim gitsin o zaman :))

      Sil
  3. Bize de maaşımızı yatırıp bir yıl izin veren baba bir patron gerek. İnşallah bu şehirlerden birinde balayı yaparsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke öyle bir şansımız olsa bir yıl boyunca gezsek :)
      inşallah canım bu şehrlerden birinde balayı yaparız. çok tşkler :))

      Sil
  4. merhaba canım.umarım bir gün kapadokya ya gelirsin ve misafirimiz olursun.eşimin çok ısrar etmesine rağmen balonda nikah fikri çok çılgın geldiği için kabul etmemişti.çok pişmanım.çok güzel bir şey yukarılarda olmak.istanbulda bir yıl kaldım.ama doyamadım.yine gitmek hep gezmek istiyorum.çamlıca eyüp sultan,eminönü,mısır çarşısı.liste uzun...bursa hep merakım..umarım gidersin....kocaman sevgiler.konya ya da beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. balonda nikah fikri muhteşemmiş :)) mihrimah ablacım inşallah bir gün tanışmak nasip olur çok isterim bende :)) istanbul gez gez bitmezki ... inş bu yerlerden birinde balayına gideriz. bende beklerim marmaris'e öptüm seni :)

      Sil
    2. çok teşekkür ederim canım inşallah sevgiler.

      Sil
  5. Yok yok, aşk başına vurdu senin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha ablacım çok komiksin vurdu bişiler :))

      Sil