11 Ekim 2012 Perşembe

jiletciler gibi ....

iki günün çabukcak geçmesini diliyorum , sonra tatile çıkacağım ...
İş arkadaşlarım canımı fena sıktılar bundan dolayı da acilen tatile çıkmalıyım . Çünkü şu aralar katlanamıyorum onlara ...

Geçenlerde ütü yapıyordum nasıl becerdiysem kolumu yaktım o da bir tuhaf kırmızı oldu üstüne yaktığım yerin yanına poşetle çizdim ,jiletci kadınlar gibi oldum yaaa!!
İnsanlar koluma bakıyor sanki depresyona girmişimde jiletlemişim kendimi !!
Çabucak geçsin bu iz :))


6 yorum:

  1. ay bi gülesim geldi çok özür...geçmişler olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül canım gülünmeyecek gibi değil ki :))
      teşekkür ediyorum .geçsin ama artık

      Sil
  2. her iki durum için de geçmiş olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cep aynası çok teşekkür ediyorum :)

      Sil
  3. Geçmiş olsun, bepanthen sür, çok iyi geliyor yanıklara. Bne de ütü ile ve tava da kendimi sıklıkla yakarım. Sakar mıyım beceriksiz miyim? :) Bu yüzden bepanthen hep elimin altındadır.
    Bir de iyi tatiller canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok tşk ederim canım bende bugunden ıtıbaren gec kalmıs olamsa surmeye basladım .

      Sil