8 Ekim 2012 Pazartesi

Sonunda ....

Günaydın!!
Hepinize iyi haftalar diliyorum . Pazar günüm gayet heycanlı ve güzel geçti. Nişanlımın ailesinin yanına gittik . Anneannem de daha önce hiç görmemişti, o da gezmiş oldu  :)
ve beklenen konu görüşüldü . Düğün tarihim .Ben nisan ayı olsun diye ısrar ederken bizimkiler yağmur yağar diye mayıs ayı olsun diyorlar . Kararsız kaldım şimdiden düğünümüzü nerede yapabiliriz diye mekan aramaya başlamalıyım .
Damat üzüm toplarken ;)
Dalında duran nar !
ve bizim  biricik benek'imiz
yuvarlak çay


16 yorum:

  1. götür beni oralaraaa!!! :):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu demek oluyor ki düğünüme geliyorsun ve buraları da gezmiş oluyorsun ,)

      Sil
  2. canım çok sevindim.Bende Nisanda evlenmiştim.
    En çok sevdiğim aylardan biri benimde Nisan.
    Aynı şehir demisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pınarcım nişanlımla aynı yerde yaşıyoruz ama nişanlımın ailesi bizden 1,5 saat uzaklıkta yaşıyorlar. bende nisanı çok seviyorum ama açık alan olsun istiyorum yağmurlu olma ihtimali çok yüksek iyice kafam karıştı bakalım nasıl sonuçlanacak . öpüyorum çok !

      Sil

  3. Ayy! ne güzel tebrikler canımm. Nisan ya da mayıs olsun ama hep mutluluk olsun hayatında.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim bu güzel dileklerin için ... inş şimdiden stres bastı beni

      Sil
  4. inşallah istediğin gibi olur her şey! ben de burdan takip ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili fermina daza çok teşekkür ederim. hepinizi de beklerim düğünüme :)) tarihini belirlersek bi :)

      Sil
    2. aklıma geldi, ben nikah şekerlerini şurdan sipariş vermiştim. http://www.caramelistanbul.com

      fikir verir belki sana da.

      Sil
    3. canımmm çok teşekkür ediyorum sana . çok işime yarayacak ...inan çok mutlu oldum şuan

      Sil
  5. Hadi hayırlısı...
    Nisan, mayıs bahar ayları. Bahar gelini olucan demek. Mutluluklar canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inş sevginin ruhu !! çok teşekkür ediyorum sana . sevgiler

      Sil
  6. Ne güzel yerler oralar öyle. Dalında nara ise bittim, çok severim narı. Biz nisanda evlendik ve hafif bir yağmur çiseliyordu hatta şemsiyeli bir fotoğrafımız vardır çok severim. İstediğin zaman evlen canım bence bu sizin kararınız, nisan bereket ayı, güzel bir ay, şansınız bol, mutluluğunuz daim olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim amin !! inş gerçekten çok güzel yerler kayınvaildem bir sürü nar toplayıp bir paket yaptı bana senin yerine yerim ozaman bende . fadiş ablacım bakalım bu hafta düğün için yer bakaağız artık tarih belli olacak :)
      sevgiler

      Sil
  7. Canım hadi Allah huzurla, mutlulukla tamamına erdirsin o zaman. Fotoğraflar harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin!! canım benim inşş :) gerçekten güzel yerler öptüm seni

      Sil