23 Ekim 2012 Salı

teşekkürler , teşekkürler :)

Bu günlerde düğün telaşımda olduğumu hepiniz biliyorsunuz. İlk önce tarih 20 nisandı sonra 18 mayıs'a alındı .Çünkü kapalı alanları beğenmedim , açık alan da mümkünse deniz kenarı olan bir yerde olsun istedim ama fiyatlar o kadar uçmuş ki ! Bende deniz kenarında  değil de yine açık alan olan bir mekan seçtim . Hayatım düğün olmuş ki nişanlım artık düğünden başka hiç bir şey konuşmuyoruz diye isyanlarda!!
İş yerimdeki arkadaşım bile tatilde benim için nikah şekerleri bakyor.
Canım ablacım Buğday Tanesi  her zaman benimle birlikte koşuşturmaca da ona da buradan teşekkür etmeden yapamayacağım :) Senin gibi bir ablam olduğu için çok mutluyum ...

Fotoğrafçım hayallerim de olan insan , bu mutluluğu benle paylaşacak ve her anımı fotoğraf çekeceğinden dolayı o kadar mutluyum ki Sevgili ,Aylin   sana email yolladığımda hemen kabul ettiğin için de sana teşekkür ediyorum .

Canım nişanlım bu günlerde çekilmezim biliyorum Seni  Çok Seviyorum her istğimi bi şekil gerçekleştirdğin için , her zaman yanımda olduğun için sana da teşekkür ederim :))

Canım ailem sizi seviyorum,  seviyorum işte :))

11 yorum:

  1. Gelin kızların düğün öncesi nazları çekilir, çekmezlerse bana gel. Onların kulağını, senin nazını çekerim ben :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyyy canım benim ne de güzel söyledin sen öyle . temem temem ben hemen sana gelirim senin yerin bambaşka seni ap ayrı severim

      Sil
  2. Canım kardeşim,yardım etmek amaçlı değil içimden geldiği için yapıyorum her şeyi,çünkü seni çok seviyorum. Her şeyin en anlamlısı seninle olsun. Gülücüğün eksik olmasın o güzel yüzünden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın benim seni çok seviyorum senle herşey çok güzel :)

      Sil
  3. Bizde de aynı sorunlar var canım düğün nerede olacak neler alınacak. Kimler davet edilecek konuşup duruyoruz işte.. sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten de öyle ayı duyguları yaşıyoruz seninle en iyi anlayacak insanlardan birisiniz :))

      Sil
  4. aaa tarih de belli olmuş! mayıs ne güzel, havalar iyi olur, iyi yapmışsınız bence. bence her şey çok güzel olacak, siz ikiniz mutlu olun yeter zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ne de güzel yazdın sen öyle çok ama çooooooook tşk ederim sana :)) öptüm seni

      Sil
  5. Nasıl bı tatlılık sekerlıktır bu
    Dılerım hakettıgın mutluga kavus ve bır omur boyu yasa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öykücümm ilk öncelikle bu güzel yorumun beni apayrı mutlu ettin çok teşekkür ederim canm . inşş sende hep mutlu ol emi güzel insan :)

      Sil
  6. Mükemmel bir haber ama bu! :) En güzel mevsim ve aylardan. Hep mutlu olun. Tatlı telaşlar bunlar, o kadarlık naz çekilir ki :) Düğün nerede merak ettim?

    YanıtlaSil