4 Ekim 2012 Perşembe

Yeni Türkü

Dün akşam Yeni Türkü'nün konserine gittik. Çok az Türkçe anlayan anneannem bile bizimle geldi . Konser alanına sandalye koymaları ayrı bir güzeldi anneannem oturarak rahatça izledi  ve eğlendide ...
ilk önce mantıcıya gittik , mantı yerken aklıma !! toz pembe !! geldi. bu fotoğraf senin için olsun
Şimdi sıra konserde ...
videoyu ters çekmişim nasl böyle bir şey yaptım bilemedim :)

En sevdiğim şarkılarından biri
SEZENLER OLMUŞ

video
BANA BİR MASAL ANLAT BABA, FIRTINA , OLMASA MEKTUBUN DAHA NELER NELER HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL ve  KEYİFLİYDİ ...

23 yorum:

  1. Oh ne güzel mantı ve konser :)

    YanıtlaSil
  2. Yeni Türkü "Mamak Türküsü" dedi mi? Dediyse ne iyi yaptı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki dedi!! İnsan böyle şarkıları , konserleri özlüyor...

      Sil
  3. gerçekten de pek güzel oldu :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim:) beni hatırlamış olmanda ayrı bir güzellik:) geçen gün sonunu yediğim dondurucudaki 1,5 kilo mantımda bitti. Sanırım birazdan almaya gideceğim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maşallah senin gibi mantı sevdalısını görmedim . artık her mantı yediğimde aklıma geleceksin

      Sil
  5. Yeni Türkü yü üç sene evvel İzsmir de izledim. İlk kez konserlerinde izlemiştim o akşam. İnanılmaz temiz çalıyorlar, CD kaydı gibi güzel ve keyifli bir konserdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle gerçekten de cd kaydı gibiydi... umarım senee bir daha gelirler ve bende tekrar dinleyebilirim ...

      Sil
  6. ay benimde çok sevdiğim bir gruptur.zevkle dinlerim.konsere gitmek ve canlı dinlemek çok daha keyif verici olmuştur.bu arada afiyetler olsun anneannenize sevgi ve öpücükler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım , gerçekten çok keyifliydi. çok teşekkür ediyorum bende sana sımsıkı sarıldım ve öptüm :)

      Sil
  7. keyfiniz bol olsun canım, afiyetle mantı süper görünüyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok saol canım gerçekten çok süperdi!!
      sevgiler benden sana ...

      Sil
  8. mantiyi mi kiskansam konseri mi bilmemeki ? siz her ikisininde tadini cikarmissiniz masallah ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) aynen öyle yaptık gerçekten de :) teşekürler yorumun için

      Sil
  9. yeni türkü arkasından mantı..
    ikisini de canım çekti:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ben senin yerine mantı yemeğe giderim :)
      sevgiler

      Sil
  10. Yeni Türkü hala konser veryormu helal olsun:)))mantı süper canım ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba derya abla, veriyor tabi geçen sene de gelmişti. mantıyı ben yapmasamda yemesi güzel oldu . saolasın :))

      Sil
  11. Bom sábado!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.°º✿♫
    °º✿
    º° ✿♥ ♫° ·.

    YanıtlaSil
  12. Yeni Türkü'yü de mantıyı da çok severim. Afiyet olsun ve ne güzel eğlenmişsiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevdacım çok teşekkür ediyorum sana . öptüm çok

      Sil
  13. Mantı mükemmel görünüyor :) Yeni Türkü yaşayan efsanelerden, ölmeden kıymeti bilinmeli..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle öyle haklısın miss eliane . muhteşm şarkıları var ...

      Sil