12 Kasım 2012 Pazartesi

mimlendim ben :)



SEVGİLİ Miss Eliane beni mimlemiş :))ona buradan teşekkür etmek isterim . Ne mutlu oldum anlatamam şimdi iyice düşünüp cevaplayacağım size :) 
Hayatınız bir film olsa hangi filmde başrol olmak isterdiniz?

Dirty Dancing olsun !! Her izlediğimde etkileniyorum saatlerce dans etmek istiyorum . 


Sizi anlatan en iyi, en unutulmaz film sahnesi hangisi olurdu?

Kız kardeşimin hikayesi beni çok etkilenmişti. Saatelerce ağlamıştım . Annemin hastalığı gelmişti hep gözüme , çektiği acılar vs. kısacası çok etkilendim .

Eminim binlerce sahne vardır ama en en en etkileyen hangisi, sizce?

o kadar film izledim ama aklıma gelen sahne düşünüyorum....
ghost filminin bu sahnesi çok etkileyciydi :)) 


Aklınızda en çok yer eden, adeta başucu cümleniz olan replik hangisi?
şuan aklıma hiç gelmiyor desem :(

Ve son olarak filmlerle adeta bütünleşmiş o güzelim film müziklerinden favorileriniz hangileri? 
bir sürüüü :))
amergedon filminin müziği , Çok severek dinliyorum


tabiki the bodyguard filmindeki muthiş sesiyle söylediği ı wıll always love you ...



birazda eğlenceli bir film müziği olsun dimi time of my life !!! izledikçe ,dinledikçe dans etmek istiyor insan:)

ve gelelim kimler yapsın bu mimi :)
sevgili, melodram  , başak burcu kadınıher telden hadi bakalım iyi eğlenceler :)





7 yorum:

  1. Çok beğendim ki cevapları :) O film yok mu o. My sister's keeper hayatımda hiç ağlamadığım kadar ağlamıştım, aynı duyguları yaşamışız sanırım, benim de annem aklıma gelmişti. Ertesi gün gözlerim şişmişti, o derece. Bu arada dirty dancing efsane! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim bak cvapları beğenmene ayrı bir mutlu oldum :)) ah ah demek ki aynı şeyleri hissetmişiz. çok öptüm seni

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. canım bugdayım bugünlerde yoğunsun diye seni mimlemedim ama hadi bakalım sende yap :)

      Sil
  3. Filmlerin hiç birini izlememiştim, listeme aldım :)
    Mimi geç görsem de, izlenecek film buldum kendime :)

    YanıtlaSil
  4. Yanılmıyorsam evvelsi gün Patrick Swayze'ın hayatını anlatan bir belgesel izledim. Çok severdim ve filmlerini de hala çok keyifle izlerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba aslı , rahmetli oldu partick swayze gerçekten çok başarılı biriydi...ben de çok severek izliyorum

      Sil