2 Aralık 2012 Pazar

Bu hafta neler izledim


merhaba blog alemi
Uzun zamandır yoktum 1 haftalık güzel bir tatile çıktım. Okadar eğlencelidi ki bana çok iyi geldi :))
Tatilimde ilgili detayları daha sonra anlatacağım size
bu hafta izlediğim filmleri yayınlamak istedim :)

ÖLÜMSÜZLER
KONUSU :Kral Hyperion aşırı hırslı ve kuvvetli olan bu kral tüm insanlıga karşı savaş ilan etmiştir. Kana susamış askerlerden oluşan ordusunu efsanevi Epirus yayını bulabilmeleri için Yunanistana salmıştır. Ancak bu silahı ele geçiren Titanları esaretten kurtarabilecektir.Tartaros daglarında esir edilen Titanlar, yüzyıllardır intikam almak için beklemektedirler.
Gerçekten çok güzel bir filmdi biraz uzun sürsede film efektleri çok başarılıydı izlemenizi tavsiye ederim .

3 İDİOT
KONUSU :
Hindistan'ın en iyi mühendislik okuluna başlayan öğrencilerin hayatını anlatıyor  Sistemin daima yarış üzerine kurulu olduğu, herkesin en iyi olmaya çabaladığı bir okulda sistemi değiştirmeye çalışan bir öğrenci ve onun en yakın 2 arkadaşı. Başlarından geçenler, hayattan aslında ne istediklerini anlatıyor. hem kahkaha dolu anlar yaşayacaksınız hem de duygusal zamanlar .
Be çok severek izledim gerçekten tekrardan izleyebilceğim filmlerden biri. Bu filmi mutlaka izlemelisiniz.

film resimlerini şuan ekleyemiyorum neden bilemedim neyse artık devamı daha sonra :)
iyi pazarlar

4 yorum:

  1. 3 idiot filmini bende merak ediyorum izlicem bakalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin bir kum tanesi, gerçekten izlemee değer filmlerden biri :)

      Sil
  2. Ben ölümsüzleri çok sevmiştim. Zaten mitolojiyi çok seviyorum. Bunda üniversitedeki Mitoloji hocamın katkısı büyüktür:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten konu olarak , çekim sahneleri vs çok güzeldi :) insan hocalarını sevince derslerini daha çok mu seviyor ne :)

      Sil