19 Aralık 2012 Çarşamba

Bu teşekkür yazısı size evet sana !

Her zamanki gibi bloguma girdim ve takipçilerimin 100 kişi olduğunu gördüm. Bu beni o kadar çok mutlu etti ki ... Hepinize teker teker TEŞEKKÜR etmek istedim. İyi ki varsınız. İnsan gerçekten hiç tanımadığı , uzakta olan  birileriyle arkadaşlık kurar mı kurar , sever hem de nasıl sever.... Gerçek arkadaşlık burada sanırım. En üzüntülü zamanımda bana destek oldunuz , mutlu anımda mutluluğumu paylaştınız benimle.. yazılarınızla güldüm ,ağladım. Ne bileyim seviyorum işte sizi ...
SİZİNLE ZAMAN GÜZEL GEÇİYOR ... DAHA GÜZEL PAYLAŞIMLAR YAŞAMAMIZ DİLEĞYİLE...

14 yorum:

  1. Nesrincim sende iyi ki varsın..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başak ablacığım teşekkür ediyorum sende iyiki varsın öpüyorum

      Sil
  2. her izleyiciye seviniyor insan değil mi?
    bu hiç değişmiyor biliyor musun ne kadar artarsa artsın nice yüzlere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle her yorum beni çok mutlu ediyor , burada kurduğum arkadaşlıklar o kadar içten ve güzelki... nice güzel arkadaşlıklara. teşekkürler syhan

      Sil
  3. Selam,bugün tanıştım blogunuzla..ben de beklerim,selamlar :))

    YanıtlaSil
  4. MERHABA HOŞGELDİNİZ , NE İYİ ETTİNİZ.

    YanıtlaSil
  5. izleyicilerin kat be kat artmasını dilerim sanal dünyada olsa gerçek dostluk ve desteği burda bulabiliyoruz buda çok güzel bir şey nesrincm öpüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba canım gerçekten de ole çok teşekkür ediyorum umarım yine gelince buluşuruz özlediğimi söylemem lazım :)

      Sil
  6. artık 103 oldu:)
    ben de takipteyim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yupiii çok sevindim valla !! hoş geldin !

      Sil
  7. senin önceden takipçinim nice yüzlere:))
    Sayfama bıraktığın güzel yoruma çoook teşekkür ederim nice senelere hep beraber:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biliyorum:) çok teşekkür ederim bu güzel yorumun için inş! umarım bir gün tanışırız ::))

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. sevgili cep aynası, teşekkürler inş!!!!!

      Sil