12 Aralık 2012 Çarşamba

iş yerine gelen süpriz

Bugünler de keyifsiz olduğumdan size daha öncede bahsetmiştim , hava sartlarından dolayı boyle oldugumun da teshısını koyduk :))
bir gayet iyi ,bir keyifsizim ... keyifsiz oldugum bir zamanda musterıyle ılgılenıyorum , bir baktım ki biri gül sepetiyle geliyor NESRİN hanım siz misiniz?? kocaman bir sırıtmayla evettt!!!
Nişanlım göndermiş :) teshıs ettıgımız hava sartlarından dolayı bu keyıfsızlıgım sona ersın diye . yazık cocuga baya bir eziyet cektirdim herhalde :)
şimdi masamın en güzel köseine koyuldu... Melek annem de çiçeklendi .
O iyiki var  :)

8 yorum:

  1. Çok ince çocukmuş. Maşallah..annende çiçek kadar güzelmiş canım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başak ablacım cok teşekkür ederim sana :) öledir valla o annem için söylediklerine ayrı tşk ediyorum

      Sil
  2. ay ay pek güzeller, insan keyiflenmez mi... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi :)) çok teşekkür ediyorum pek keyfilendim valla

      Sil
  3. Senin adına sevindim canım.
    Hayatında hep sürprizlerin ve güzelliklerin olması dileğimle ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin! ne kadar güzel dilekler bunlar çok teşekürler öpüyorum sizi cok

      Sil
  4. Ayy ne güzel. Allah bozmasın canım :)

    YanıtlaSil