31 Aralık 2012 Pazartesi

MUTLU YILLAR :)

merhaba sevgili arkadaşlar !
bugün yılın son günü ve yen bir yıla gireceğiz.
2012 yılı bana çok şans getirdi. Çok az olumsuzluk yaşadım.Yeni bir hayata adım attım nişanlandım . Daha çok arkadaşlarımla vakit geçirdim . Elimdeki her fırsatı değerlendirdim ...
İşimle ilgili bir çok şey öğrendim. 
Gezdim bu yazın keyfini bolca çıkardım.
mutluydum bu yıl !
2013 daha da mutlu olacağım yep yeni  bir hayata başlayacağım evleneceğim ...
Bu yıl daha az hasta olayım :)
2012 te mutlu olmayan insalar 2013 te şansları gülsün
Artık insanlar gülsün ,çocuklar gülsün !
hayat güzel bu yıl hayatın tadını çıkaralım
MUTLU YILLAR !!

20 yorum:

  1. amin. sağol.teşekkürler. ışık sizinle olsun. saygılarımı sunarım efenim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MERHABA DENİZ TEŞEKKÜR EDİYORUM .MUTLU SENELER

      Sil
  2. Mutlu yıllar canım.Umarım 2013 daha daha da güzel geçer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM CANIM UMARIM HEPİMİZ İÇİN EN GÜZEL YILLARDAN BİRİ OLUR

      Sil
  3. Mutlu yıllar Nesrin..

    bir ömür boyu olsun mutluluk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. PINARIM CANIM BENİM ! İNŞ HEPİMİZ HEP MUTLU OLALIM KÖTÜLÜKLERDEN UZAK BİR YIL OLSUN :)

      Sil
  4. Mutlu yıllar canım benim, bu yıl en çok senin için özel olacak, öpüyoruz kocaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canlarım benim çok teşekkür ediyorum size :) inş bu sene tanışma fırsatımızda olur :) sımsıkı sarıldım size ve koskocaman öpüyorummmm

      Sil
  5. 2013 sana yarasın ness :) çok harika bi yıl diliyorum sana ve ailene, mutlu yıllar, iyi seneler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili fermina daza ççok saol bu güzel dileklerin için . bu yeni yıl hepimiz için unutulmaz bir yıl olsun :)

      Sil
  6. Yeni yılda sevdiklerinle her şey gönlünce olsun canım:) Mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başak ablacım inş! musmutlu bir yıl olsun :) öptüm seni çok

      Sil
  7. amin canım...........

    mutlu seneler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler gurme şirine :))

      Sil
  8. Sağlıklı mutlu yıllar canım, tüm dileklerin gerçekleşsin, hayırlı bir şekilde evlen ve yuvanı güzelliklerle kur. Neşen eksik olmasın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminn!!! ne kadar güzel şeyler söyledin sen öyle :) çok teşekkür ederim. çok öptüm seni :))

      Sil
  9. merhaba canım,
    ben ahudemde yarışıyorum...
    oyuna ihtiyacım var, benim blogumda bana oy ver butonuna tıklayarak
    bana oy verirsen çok sevinirim...
    şimdeden teşekkürler...

    mutlu seneler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oy verdım :) başarılar dılerım

      Sil
  10. Ne guzel dilekler bunlar, umarim hepsi ve daha fazlasi gerceklesir ;)
    mutlu yillar yeniden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili a-h inş çok teşekkür ederim :)) umarım hepimiz için en güzel yıl olur:9

      Sil