19 Aralık 2012 Çarşamba

yeni yıl için mim :)

Sevgili melodram beni çok güzel bir mime eklemiş :) İlk öncelikle ona çok teşekkür ediyorum .Bende hemen seve seve cevaplayacağım .
Yeni yılda gerçekleşmesini istediğimiz dilekler

  • 18 mayısta olacak düğünüm de yağmurun yağmamasını istiyorum :)
  • takıntılarımdan vazgeçmek istiyorum . saçma sapan insanları , olayları takmak istemiyorum huzurm bol olsun 
  • İş hayatımda kendimi daha çok geliştirmek istiyorum . Bir hedefim var onun yarısını bile başarırsam daha ne olsun :)
  • sertifikalar almak istiyorum . bol bol kurslara , seminerlere katılmak istiyorum . kendime fayda yarayacak şeyler istiyorum 
  • günlük tutmak , benim için en değerli olan şeyleri bir deftere yazıp arkamda anı bırakmak istiyorum . . . bir gün o defteri açtığımda ya ağlamak yada gülmek istiyorum 
  • Annemm bu yıl bol bol rüyama gir seninle rüyalarımda özlem gidermek istiyorum 
  • veeeeeeeeee......... bol bol gezmek istiyorum her fırsatta marmaris'ten kaçıp yeni şehirleri görmek istiyorum 
  • araba almak istiyorum :)
insanoğlu hep istiyor daha neler istiyorum da aklıma gelmiyordur :) şimdi sıra sizde :)
parçalanmış gülüşler cep aynası ,laf salatası,pınar,dışavurum merakla bekliyorum cevaplarınızı 
 KEYFİNİZ BOL OLSUN :)

19 yorum:

  1. canıım çok teşekkürler mim cevaplamyı aslında bece
    remiyorum ama denemeye çalışrım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK SORULARI YOK BU MİMİN :) ÖPÜYORUM ÇOK

      Sil
    2. canım isteklerin umarım gerçek olsun.Ve okurken burulmadım desem yalan olur.:(

      Sil
    3. :( tatlım üzülme malesef hayat bazen isteklerimizi gerçekleştirmiyor bari dileğelimde olsun :))

      Sil
  2. En kısa zamanda cevaplacağım canım.
    Dilerim yeni yılda tüm dileklerin gerçek olur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM DİLERİM HEPİMİZİN İSTEKLERİ GERÇEKLEŞİR :)

      Sil
  3. Tesekkur etttiiim :) ayni sorulara melo tarafindan mimlenmistim vuhuu ikili oldu (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. WOW GERÇEKTEN DE:) ŞANSLI MISIN NE BENCE BU YIL DİLEKLERİN GERÇEKLEŞECEK :)

      Sil
    2. :)safransarısı hayatın da ilk defa bu kadar mimlendi sanırm :))

      Sil
  4. O günlük olayını bende çok istiyorum ama her şeyi harfi harfine yazıp birilerine yakalanmaksa tedirgin ediyor beni :) Bakalım başarabilecek miyim? :))

    Yeni yılda şans diliyorum bende sana, şansın hep seninle olsun <3

    YanıtlaSil
  5. melodramcım onu bende çok düşünüyorum ya umarım kımse yakalamaz günlüğümüzü :)
    çok teşekkür ederim bu güzel dileklerin için. şansımız bol olsun :) öpüyorum

    YanıtlaSil
  6. Dileklerin gerceklessin musmutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel dilekler, hepsi gereçek olur inşallah. Tamam ben de cevaplayacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok saol canım ,inş! tüm güzellikler bizim olsun

      Sil
  8. hepsi gerçek olsun inşallah:)
    bu arada bnm blogumda evlilik hazırlıkları ve dekorasyonla ilgili, beklerim;)
    http://prettyinpinkbride.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzelmiş hemen uğruyorum. inşallah hepimizin istekleri gerçekleşir teşekkürler

      Sil