23 Ocak 2013 Çarşamba

Ahmet Şerif İzgören

Merhaba
Dün Ahmet Şerif İzgören Marmaris'te seminer verdi.İlk defa gittim onun seminerine iyiki de gittim . Bu kadar keyifli bir anlatım görmedim .
Konusu SİZİN DÜKKAN TORUNLARINIZA KALIR MI? ' ydı.
İçeriğinde ,
gelecek ,kurum kültürü,bilgi ve iletişim ele alıyordu.
Bana çok yararlı oldu ,  artık bazı konualrda bu kadar çabuk pes etmeyeceğim yeter ki isteyeyim :)

Ahmet Şerif İzgören teker teker ilgilendi hepimizle . Muhabet ettik. Seminerin olduğu kapının girişinde selamladı bizi ve daha önce elimizde olan kitapları imzalatırdık . çıkışta yanına fotoğraf için gittiğimizde adımızı unutmamıştı :)
Fotoğrafsız olmaz dimi :)


4 yorum:

  1. Güzel bir gün geçirmişsin anladığım kadarıyla... Aynı zamanda faydalı da olmuş :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten de baya bir faydalı oldu , şimd kitabı elimden düşmüyor daha önce avcumuzdaki kelebeki okumuştum oda çok güzeldi .teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Keşke ben de gelebilseydim. Eh artık kitabını okurum ve sen de bana öğrendiklerinden birkaç şey uygulatırsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim keşke artık bir dahaki sefere inş :) bu arada mimledim seni

      Sil