17 Ocak 2013 Perşembe

düğün hazırlıkları

Sormayın sormayın ne kadar heyecanlı işlermiş bunlar böyle ...
Koskoca Marmaris'te düzgün bir ev bulasıya kadar canımız çıktı resmen. Allah'ım ne kadar eski evler var ve dünyanın kirasını istiyorlar . Bir ara hiç düzgün bir ev bulamayacağım sandım . Kutu gibi yapmışlar odaları .Motor'un üstünde ev bakma arayışlarına çıkınca nişanlımla ,ben hasta oldum 3 gün rapor verdi doktor.
Allah'ım dualarımı duydu ve bana çok güzel tam istediğim bir ev çıkardı karşıma.Ne kadar mutluyum size anlatamam . Hayallerimdeki eve kavuştum :)
Şimdi başlasın eve mobilya , perde, beyaz eşya almaya hadi bana kolay gelsin :)

30 yorum:

  1. Kolay gelsin canım.
    Zor ama heyecanlı telaşlar bunlar, tadını çıkar.
    Kendine de dikkat et tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nesrin'cim çok teşekkür ederim .gerçekten çok heyecanlı ve güzel telaşlar. bol bol portakal yiyip
      ,bitki çayları içiyorum :))
      öptüm

      Sil
  2. Ah ah daha çok iş var yani yapılacak... Ama ev hazırsa her eşyanı da ona göre alıyorsun böylece seçenekleri sınırlandırmış oluyorsun. Bu da işini kolaylaştırıyor tabi ki... Kolay gelsin canım... İçine sinen ev gibisi yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çooook saol canım bilerek eşya almadık zaten . evin büyüklüğüne göre alacaktık şimdi içime sinen bir ev oldu rahat rahat mobilyalarımızı alacağız :)

      Sil
  3. Hadi sana kolay gelsin. Bu alışverişlerde hiç unutulmuyor ha...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevginin ruhu unutulmayacak zamanlar başlıyor gerçekten çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Kolay gelsin Nesrincim aman stres yapma hiç, ev eşyası seçerken ve tüm hazırlık sürecinde her şeyin tadını çıkart, evinde mutlu mesut bir ömür sür sevdiğinle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inş! çok teşekkür ederim bu güzel dileklerin için . bir ara çok stres yapmıştım şuan durulmuş halim :) mayısa daha var öyle avutuyorum kendimi :))

      Sil
  5. Hadi kolay gelsin Nesrincim ne güzel telaşlar...işlerin rast gitsin canım :) sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Gözün aydın canım.Güle güle otur şimdiden.

    YanıtlaSil
  7. başak ablacım çok saol inş her şey gönlümüzce olur. sağlıcakla kal canım ablacım

    YanıtlaSil
  8. sevgili pie kurabiye çook teşekkür ediyorum sana :))

    YanıtlaSil
  9. Hayırlı olsun, ne güzel böyle demen, her istediğin hayalin gerçek olsun nişanlınla Nesrin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. günaydın :) çok teşekkür ediyorum inş hayaller gerçekleşir.
      sevgiler

      Sil
  10. gözünaydın canım :)
    çok güzel telaşeler bunlar... herşey gönlünce olur inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminn inşallah çok teşekkürler sevgiler :)

      Sil
  11. Şimdi işin zor tarafı başlıyor. Hakikaten bize kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ablacm benim ne çok katlanıyorsun bana :) iyiki varsın

      Sil
  12. Arada küçük sorunlar da çıksa çok hoş telaşlar bunlar. Keyfini çıkar Nesrin' cim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asuman ablacım canım gerçekten de çok güzel telaşlar bunlar :) teşekkür ederim öptüm çok !

      Sil
  13. çok geçmiş olsun canım valla marmariste ev ararken bende çok sinirlenirdim sonunda eskide olsa kendi evim olsun bari içini tadilat ettirirm diye ev aldık zor işler hepsi ama güzel telaşlar zaman çabuk geçiyor tadını çıkar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba canım çok teşekkür ederim . en ıyısını yaptırmısınız gönlünüzün istediğine göre yaptırmış oldun :) öptüm

      Sil
  14. her şey gönlünce olsun inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah çok teşekkür ediyorum :))

      Sil
  15. Bu heyecanın sonsuza kadar sürsün. Unutulmaz günler yaşıyorsun. Dilerim her anın unutulmazlar arasında yerini alsın. Çok ama çok mutlu ol.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne kadar güzel dilekler bunlar çok teşekkür ediyorum size . inş herşey çok güzel gider :)

      Sil
  16. Kuzum kolay gelsin, zordur bu zamanlar ama ileride düşünüp gülümsersin bu günleri, dikkat et kendine öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim çok teşekkür ediyorum her anın yazmaya çalışıyorum anı olsun diye :) bende çok öptüm sizi :))

      Sil
  17. Bunlar tatlı yorgunluklar , keyfini çıkar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaşım çok saol gerçekten de öyle :)

      Sil