24 Ocak 2013 Perşembe

MİM - HERŞEYDEN BİRAZCIK :)

GÜNAYDIN!!! SEVEREK OKUDUĞUM ARKDAŞIM entellektuelkarsli BENİ MİMLEMİŞ. BENDE SEVE SEVE CEVAPLADIM . TEŞEKÜR EDERİM ...
HADİ BAŞLAYALIMMMMM
ŞU AN OLSA ÇOK SEVİNİRİM

Bana şimdi iş yerinde deseler Nesss sana 1 ay tatil veriyoruz hadi 2 hafta olsun ne çok sevinirdim :))

ŞİMDİ ORADA OLMAK VARDIAlmanya 'da annemin memleketinde ... Özledim yahu 

NEREDE O ESKİ GÜNLERnerede valla :) çocukluğum , herşeyin daha masum olduğu zaman ... Şimdi karşındaki doğru mu söylüyor yalan mı atıyor anlamıyorsun bile ...
NELERİ ÖZLÜYORUM Annemle yaşadığım her an ...Ben , annem , ablam çok iyi bir üçlüydük arkadaş gibiydik . Ne olursa olsun her zaman gülerdik.bu hayat annemi bizden aldı şimdi güldüğümüzde hep bir yanımız eksik ...ÇOK SEVERİM
gülmeyi :) karşımdakini güldürmeyi .

NEFRET EDERİM

bir İnsanla dalga geçilmesini, birinin hakkını yemelerini , yalanı , iki yüzlülük , kavga kısacası KÖTÜLÜK içeren herşeyi ...
BUGÜNLERDE ÇOK DİNLEDİM
mehmet erdem  herkes aynı hayatta - sertab erener  yanlızlık senfonisi - tani braxton un break my heart -badem ,öykü değişmem
ŞİMDİKİ RUH HALİM

gayet sakin :)) mimlendiğim için de mutlu :)

LAF SALATASI  fiyuvfit. Swotpisces VE BUGDAY TANESİ
KEYİFLİ MİMLER :)

3 yorum:

  1. Ben de tatil istiyorum ya:)
    En kısa zamanda cevaplayacağım canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TATİL TATİL NE GÜZEL ŞEYSİN SEN :)) MERAKLA BEKLEYCEĞİM CVPLARI

      Sil
  2. Ah tatil, kaç yaşımda olsam yine sevinirim. :D

    YanıtlaSil