11 Ocak 2013 Cuma

mimlendim !! özlemek ....

Yazılarını severek okuduğum arkadaşım sarfansarı beni mimlemiş...
özlediklerim 


  • şu ufak olan cadı benim :) diğeri de ablam . Ben bu halimizi özledim ,biricik ablamla hala böyle çılgınlıklar yaparız. küçükken tek derdimiz oyun oynamaktı keşke yine öyle olsaydı ....
  •  Almanya'yı özledim 2 yıldır iş nedeniyle gidemiyorum ve yeni Almanya  tatilden  gelen ablamların orada gezdikleri yerleri gösterince daha da özledim ... Ne de olsa anne memleketi ayrı bir özleniyor :)
  • Üniversite deki arkadaşlarımı özledim yine hep birlikte vakit geçirsek , inanır mısınız vizelere finallere bile çalışmayı özledim :)) 
ve ....
  • Ben bu fotoğraftaki kadını çok özlüyorum ... O benim melek annem 4 yıl oldu, zaman nasıl da geçiyor.
onun sesini , gülüşünü, bana kızmasını ,herşeyini be herşeyini özlüyorum . Meleğim , yokluğu çok zor ya...

hadi bakalım şimdi sıra sizde ...




13 yorum:

  1. kaybettiklerimiz.. herkesin özlemi aynı.
    umarım özlemlerine kavuşabileceğin bir yıl olur, herşey gönlünde olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim . huzurlu günler bizimle olsun :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. çok ,çok teşekküler senin de öyle

      Sil
  3. Anneniz nur icinde yatsin. Iyi seneler dilerim ayrica.

    http://www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin çok teşekkür ederim. sizede mutlu seneler :)

      Sil
  4. acıklı bi mim ama insanı hüzünlendiriyor :(
    Nur içinde yatsın annen..
    mim için teşekkürler ediyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. syhn'cım amin çok teşekkür ediyorum . özlem her zaman hüzünlendiriyor sanırım ... :(

      Sil
  5. Çok hüzünlendirici bu ara herşey öyle:((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili ebru ,bazen herşey tersine gider, bazende iyi , senın bu aralar ters gidiyor sanırm... umarım en kısa zamanda huzurlu zamanlar yaşarsın sevgiler

      Sil
  6. Canım burnumun direği sızladı. Allah gani gani rahmet eylesin anneciğine. Gidenin ardından bir şey yapamamak ne kötü...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba sevginin ruhu , teşekkür ederim . öyle valla gidenin arkasından hiç bir şey yapılmıyor ...
      jayat bazen acımasız ya ...
      sevgiler

      Sil