22 Şubat 2013 Cuma

yolunuz açık olsun

evetttttt ..... yine burdayım 
en son yazımda bir üzüntümden bahsetmiştim 
üzüntümün nedenine gelirsek 
Benim hayatımda ki en değerli insanlar eniştem ve ablam temelli olarak Almanya'ya taşınmaya karar verdiler. daha doğrusu bugün ablam gitti... Biz birbirine o kadar baglı iki kardeşiz ki vedalaşmak cok zor oldu . şuan yazarken bile gözyaşlarıma hakim olamıyorum. Her gün birlikteydik biz bakışlarımızdan anlardık ruh halimizi . bir insan hep aynı şeyi düşünebilir mi ablasıyla ?? biz ikiz gibiydik o zaten benim ruh ikizim . 
sizi o kadar çok seviyorum ki  . ne kadar uzağımda olsanız da ben sizin her zaman destekçinizim.
yolunuz açık olsun ...
o benim ablam , yani buğday tanesi ....

24 yorum:

  1. Canım kıyamam sana. Eminim onlar için iyi bir başlangıç olacak. Araya giren sadece mesafeler olsun yeter ki, nasılsa sık sık görüşürsünüz. Hem sen yeni bir hayata merhaba diyeceksin artık, üzüntüyü bırak yeni heyecanları yaşamaya başla. Dilek ruhen hep senin yanında olacak, hem bizler de varız değil mi? Öperim seni çok çok, bir de sarılırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım leylak ablam benim ıyıkı varsın sen , öyle valla ınternet olmasa zaten vah halimize ...
      günleri sayıyorum hem düğünüm için hem ablamların gelmesi için . çok optum senı :)

      Sil
  2. yolu açık olsun. teknolojik aletlerle her gün görüşeceğinize inanıyorum. sağlık olsunda...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim , şimdiden internet uzerınden konusmaya basladık bıle :)

      Sil
  3. Hayırlısı olsun nesrincim üzülme. tabi ki yanındaki kadar olmasa da arada sende tatile gider gelirsin. sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. basak ablacım , cok saol zaten ilk fırsatta tatılle gıtmeyı dusunuorum . sevgiler

      Sil
  4. Canım benim ya, sağlıklı olsunlar da iyi olsunlar da görüşürsünüz inşallah, Allah yollarını açık etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fadişcımm , kesınlıkle oyle saglıklı olsun mutlu , keyfı bol olsn .ıyı dıleklerın ıcın cok tesekkur ederım

      Sil
  5. Canım, önce Allah kavuştursun.
    Duygularını o kadar iyi anlıyorum ki...
    Sana üzülcek bir şey yok diyemem kolay değil böyle bir ayrılık.
    Ancak şunu söyleyebilirim. Günümüz şartlarnda internet yoluyla onu istediğin zaman görebilir, onunla konuşabilir, öpüp koklamak istediğinde de bir kaç saat içinde yanında olabilirsin:)
    Sevgiyle öpüyorum o sıcak gözyaşlarını.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asuman ablacım cooook tesekkur ederım , ne de ıyı geldı bu yorumlarınız .amin!! Günleri sayıyorum , en kısa zamanda da almanyaya kacamak yapacagım zaten .
      optum cok seni sevgiler

      Sil
  6. Canım yaaa ben bile üzüldüm taaa buralardan, gönüller bir olsun, yooları açık olsun; sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur Ederim guzel dileklerin icin ;(

      Sil
  7. Allah kavuştursun.Dilek orda,sen burda çok mutlu olun.Ucuz uçak biletlerini sıkı sıkı takip edin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Simdiden bakmaya basladim ;)!cok zormus bu ayrilik ;(

      Sil
  8. Nesrin'ciğim Dilerim Tanrım kavuştumaca ayrılıklar versin ve kavuştursun...Selam ve sevgiler.Dilek de orada başarılı ve huzurlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arzu ablacım , ne de güzel söyledin koskocaman bir aminnn ! diyecegim, güzel dileklerin icin tesekkür ederim .optum seni cok

      Sil
  9. Benim yorumum nereye gitmiş yahu, neyse kuzum bir tanem her şey sizler için güzel olsun, gönülleriniz hep birlikte biliyorsun, zamanla alışacaksınız, öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa ben valla yorum falan göremdim , gördum hemen paylaştım , biliyorum ve iyiki varsınız sımsıkı sarıldım ben sana ...

      Sil
  10. Allah kavustursun... Ayriliklar gelip gecici, mühim olan ikinizin de saglikli ve mutlu olmasi... Insallah en kisa zamanda yine kavusursunuz... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn cok tesekur ediyorum size ;) sevgiler

      Sil
  11. Canim kardesim ve yorum yazan herkese cok tesekkur ederim, alismaya calisiyorum. Ve tabi cok ama cok ozluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TATLIM BENİM BENDE ÇOK ÖZLEDİM SENİ

      Sil