28 Mart 2013 Perşembe

Kelebeğin Rüyası

Düğün hazırlığı , ev yerleştirme , kartonların arasında boğulup kaldık nişanlımla , artık kendimize vakit ayıralım dedik ve kendimizi KELEBEĞİN RÜYASI isimli filmde bulduk.
Sanırım çoğu arkadaşlarım izledi ben daha anca gidebildim . Bazıları hiç beğenmedi bazıları da çok beğendi , bende o beğenen gruplar arasındayım. Sonlarına doğru gözyaşlarımı tutamadım hıçkıra hıçkıra ağlayasım geldi . ben sevdim :)
Bir konuya daha değinmek istiyorum , filmlerde yaş sınırı koyulmalı ortaokul kızları geldi onlarda sırf Kıvanç Tatlıtuğ ve Mert Fırat için gelmişlerdir. kıkır kıkır gülüp durdular ayyyy çok tatlı yorumları beni biraz uyuz etti :)
hadi bakalım benden bu kadar , kendinize iyi bakın :)

6 yorum:

  1. Filmi bende çok beğendim hüzünlü ama şiir tadında

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle öyle , :) sevgiler

      Sil
  2. çok iyi yapmıssınız ben de en kısa sürede gitmeyi planlıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. günaydın :) vizyondan kalkmadan gitmelisin :)

      Sil
  3. Filmin konusu hikayesi herşeyi on numara fakat çok uzatıyorlar.
    Son yirmi dakika sende bitsede gitsek demedin mi yahu.
    bi süre sonra resmen boğdu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. günaydın safransarı :)
      son dakikalarında da duygusalığı ön plana koydular ondandır :))

      Sil